Rusza projekt „Ortotyka 3D” kierowany do osób z niepełnosprawnością

3 grudnia br. w Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnością ruszył projekt „Ortotyka 3D”. Jego celem jest rekrutacja osób z niepełnosprawnością, zainteresowanych skorzystaniem z możliwości przemysłowego druku 3D.
O autorze
1 min czytania 2019-12-05

W trakcie projektu będą zrealizowane prototypowe wydruki 3D wykonane przez Omni3D z udziałem konsultantów firmy Meyra Group, która jest liderem na rynku sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego.

Po wstępnych wywiadach i pogłębionych konsultacjach z osobami, które prześlą formularz zgłoszeniowy i wyrażą tych samym chęć uczestnictwa w projekcie wezmą udział trzy osoby, dla których bezpłatnie zostaną zaprojektowane i wydrukowane:

  • gorsety 3D,
  • ortezy 3D,
  • sprzęt rehabilitacyjny.

Omni3D rozumie, że tworzenie nowych rozwiązań powinno podnieść jakość życia i przede wszystkim być użyteczne.

– Mamy możliwości i szansę na to, aby pomóc osobom z niepełnosprawnością. Możemy zmniejszyć bariery i uciążliwości, które napotykają każdego dnia. Pilotażowy projekt „Ortotyka 3D” skierowany jest do osób borykająych się z problemami układu ruchu. O pomoc w jego realizacji zgłosiliśmy się do Fundacji On/Off. Pozyskaliśmy również partnera w zakresie konsultacji, czyli firmę Meyra Group. To ważne aby pokazać naszym partnerom i klientom, że jesteśmy świadomą firmą, która oprócz komercyjnej działalności, potrafi dzielić się wiedzą i know-who – tłumaczy Paweł Robak, CEO Omni3D.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firmy Omni3D i Meyra Group odpowiedzialne są za merytoryczną część projektu, z kolei działania z zakresu promocji zostały powierzone Fundacji On/Off, która do końca stycznia 2020 roku realizuje kampanię „Włącz się” zachęcającą pracodawców do zatrudniania osób z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy.

Projekt „Ortotyka 3D” będzie realizowany od 3 grudnia, czyli Międzynarodowego Dnia Osób Niepełnosprawnych do końca lutego 2020 roku. Więcej informacji można znaleźć na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za realizację projektu odpowiada Anna Rumocka. Do końca marca zaplanowano szeroko pojmowane działania komunikacyjne, w tym m.in. w media relations, content marketingu oraz prowadzeniu kanałów social media.