Agencja przygotowała stronę produktu www.ramaaero.pl, na której internauci znajdą przepisy na lekkie przekąski i mogą wziąć udział w konkursie z nagrodami. Serwis został stworzony w technologii responsive design, z uwzględnieniem urządzeń mobilnych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
180 odpowiada także za materiały POS i kampanię online, obejmującą sponsoringi serwisów, bannery mobile i formaty rich mediowe. Wspólnie z agencją Charyzma prowadzi też działania PR, w tym eventy dla dziennikarzy. Z kolei pracownicy Unilever mogli zapoznać się z produktem Rama Aero na zorganizowanym przez 180 ,,Śniadaniu w chmurach”.
– Launch nowego produktu to duże wyzwanie komunikacyjne. Zdecydowaliśmy się powierzyć je agencji 180, ponieważ doskonale zrozumiała ideę naszej nowości i przygotowała przekonującą koncepcję działań w obszarze digital. Nie bez znaczenia była też dotychczasowa współpraca agencji z marką Rama – powiedziała Marta Magierek, Jr Brand Manager, Rama.
Słuchaj podcastu NowyMarketing