Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Horeca Group wygrywa Złotego Spinacza

Poznaliśmy laureatów konkursu Złote Spinacze 2019. Jury konkursowe przyznało 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy. W kategorii Event Społeczny Złotego Spinacza zdobyła agencja kreatywno – eventowa Horeca Group.
O autorze
1 min czytania 2019-12-10

Rozdanie nagród XVII edycji konkursu Złote Spinacze odbyło się 6 grudnia podczas uroczystej gali w warszawskim Hotelu Hilton. Jury, pod przewodnictwem Magdaleny Brzezińskiej z Grupy Żywiec, przyznało wyróżnienia w 31 kategoriach konkursowych. Najlepszym projektem w kategorii Event Społeczny wybrano akcję „Gdzie jest Andrzej?” zorganizowaną na Pol’and’Rock Festiwal przez agencję Horeca Group wraz z Fundacją Itaka Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych.

– W rozmowach z przedstawicielami fundacji ITAKA, często przewijała się problematyka ucieczek młodych ludzi na festiwale muzyczne. Horeca Group od 10 lat działa na Open’er festiwalu – gdzie przez lata kontaktu z jego uczestnikami zaobserwowaliśmy intensywnie zmieniające się trendy i sposoby komunikacji. Korzystając z naszego doświadczenia, postanowiliśmy wykorzystać je w celu społecznym, niosącym za sobą wartość i przekaz, edukując o problemie ucieczek młodych ludzi – mówi Katarzyna Zaniewska, managing partner agencji.

Celem kampanii #GdzieJestAndrzej było pokazanie uczestnikom festiwalu, jak ważne jest zaangażowanie społeczne, wykorzystanie social media, jako narzędzia, nie tylko do rozrywki, ale przede wszystkim pomocy, dzięki udostępnianiu zdjęć osób zaginionych. To również pokazanie skali zaginięć, uświadomienie, że nie jest to problem marginalny, oraz edukacja pokazująca drugie dno ucieczek – najbliższych czekających na znak życia. 

Agencja kreatywno-eventowa Horeca Group działa od 2004 roku i specjalizuje się w łączeniu przestrzeni online i offline, tworząc unikalne doświadczenie marek. Na organizację wydarzeń patrzy kompleksowo: od koncepcji kreatywnej, przez produkcję angażującego kontentu do przestrzeni digital, po sprawną realizację całości przedsięwzięcia. Horeca Group na przestrzeni lat stworzyła wiele rozpoznawalnych projektów, m.in. Heineken Stage na Open’er Festivalu, „Po Stronie Natury” dla marki Żywiec Zdrój, „Reebok Fit Shop”, „Danoners World Cup” czy „Drivers’ Fuel Challenge” dla marki Volvo Trucks.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj