#BonaFaro – Laveo rozpoczyna akcję charytatywną

Ruszyła akcja charytatywna #BonaFaro, organizowana przez markę Laveo. Kupując jeden z 200 zlewozmywaków marki, można wesprzeć szczytną inicjatywę. Całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na potrzeby łódzkich domów dziecka i rodzin zastępczych, w trudnej sytuacji materialnej.
O autorze
1 min czytania 2019-12-11

Łódzka marka Laveo pod koniec lipca 2019 roku zaangażowała się w działania związane z projektem WorkCamp, w ramach którego studenci Politechniki Łódzkiej pomogli wyremontować część pomieszczeń w Domu Dziecka przy ulicy Małachowskiego w Łodzi. Tegoroczna edycja cyklicznego projektu okazała się rekordowa, ponieważ dostosowano do potrzeb placówki aż 110 metrów kwadratowych powierzchni – w tym łazienkę, kuchnię czy pokój spotkań dla rodzin zastępczych – Bułeczkę. Marka wsparła inicjatywę i przekazała organizacji studenckiej armaturę, niezbędną do wykonania remontu łazienki oraz kuchni.

Jak możesz spełnić dobry uczynek?

Udział w projekcie pozwolił Laveo dostrzec problem i uświadomić sobie, jak duże i pilne są potrzeby wsparcia instytucjonalnych i rodzinnych ośrodków pieczy zastępczej. W całej Polsce istnieje aż 1165 placówek, które w formie rodziny zastępczej sprawują opiekę nad 16115 dziećmi. Tylko w województwie łódzkim funkcjonuje 71 takich instytucji z 1159 wychowankami. Dlatego przedstawiciele marki postanowili jeszcze mocniej zaangażować się w pomoc. 1 grudnia br. marka Laveo oficjalnie rozpoczęła akcję Bona Faro (z jęz. esperanto – dobry uczynek). W jej ramach przygotowała aż 200 granitowych zlewozmywaków – dochód z ich sprzedaży zostanie w stu procentach przeznaczony na potrzeby dzieci z domów dziecka, rodzin zastępczych czy rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej.

Akcja BonaFaro wspiera kampanię Rodzina Jest dla Dzieci, organizowaną przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, mającą na celu m.in. promowanie rodzicielstwa zastępczego, poszukiwanie nowych rodzin zastępczych i wsparcie tych już istniejących.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Akcja wpisuje się w ideę społecznej odpowiedzialności biznesu, zorientowanej na wsparcie lokalnej społeczności – bo z nią czujemy się silnie związani. Nasze korzenie są tutaj, w Łodzi i mocno identyfikujemy się z tym miastem, jego tradycją mieszkańcami i ich potrzebami. Stąd decyzja o wsparciu łódzkich domów dziecka i rodzin zastępczych poprzez to, co potrafimy najlepiej – wyjaśnia Anna Kowalska, kierownik marketingu marki Laveo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pomagając innym, pomagasz sobie

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcja potrwa do 29 lutego 2020 roku. Produkty akcji Bona Faro będą dostępne w wybranych punktach sprzedaży współpracujących z marką. Do akcji wybrano dwie serie zlewozmywaków – Bona Faro oraz Granada, które zostały zaprojektowane przez Marię Kubiak, product managera Laveo.

Każda osoba, która weźmie udział w akcji, poza samym produktem, otrzyma specjalny certyfikat, będący dowodem, że dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na wsparcie akcji.

Więcej informacji na temat akcji BonaFaro znajduje się na stronie.