Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Storia by Abstra współpracuje komercyjnie z Nationale-Nederlanden

Będący częścią sieci Storia by Abstra podcast „Porozmawiajmy o IT” nawiązał współpracę komercyjną z Nationale-Nederlanden, jedną z największych grup ubezpieczeniowych na świecie.
O autorze
1 min czytania 2019-12-20

Tematem odcinka zrealizowanego w partnerstwie z Nationale-Nederlanden jest rekrutacja i kultura pracy w dziale IT dużej korporacji. W ramach współpracy w audycji prowadzonej przez Krzysztofa Kempińskiego pojawili się eksperci Nationale-Nederlanden – Edyta Borowska, HR biznes partner oraz Marcin Wójcik, scrum master. Poruszane w trakcie rozmowy tematy obejmowały m.in. etapy rekrutacji do międzynarodowych korporacji, problematykę rotacji pracowników, zarządzanie projektami i walory pracy w dużej organizacji w porównaniu do startupu.

– Podcasty jeszcze 12 miesięcy temu zdawały się zaledwie ciekawostką, dziś stoimy u progu eksplozji ich popularności. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w zaledwie kilka miesięcy po starcie udało nam się nawiązać partnerstwo z znaczącym graczem na rynku ubezpieczeniowym. Ta współpraca to doskonały prognostyk na 2020 rok, w którym planujemy dużo większą aktywność komercyjną na tym obszarze – powiedział Karol Stryja, chief podcast officer w Storia by Abstra.

– Misją mojego podcastu jest inspirowanie ludzi pracujących w IT do poszerzania horyzontów dzięki ciekawym wywiadom. Rozmowa z osobami z Nationale-Nederlanden na pewno taka była. Wierzę, że przybliżyliśmy sposób rekrutacji i pracy w dziale IT dużej korporacji – powiedział Krzysztof Kempiński, prowadzący podcast „Porozmawiajmy o IT”.

– Cyfryzacja procesów sprzedażowych i obsługowych to jeden z naszych strategicznych celów na najbliższe lata. Dlatego tak dużo energii poświęcamy na rozbudowę zespołu IT i wzmacnianie kwalifikacji naszych pracowników. Chcemy pokazać, że w naszej organizacji jest miejsce dla zdolnych i ambitnych ludzi. Stąd pomysł na kampanię rekrutacyjną skierowaną do branży IT pod hasłem Twoja historia w IT, a teraz nasze zaangażowanie w podcast „Porozmawiajmy o IT” – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzeczniczka prasowa z Nationale-Nederlanden. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Odcinek podcastu  „Porozmawiajmy o IT” powstały we współpracy z Nationale-Nederlanden jest dostępny TUTAJ

Słuchaj podcastu NowyMarketing