Podlaskie Travel już od jakiegoś czasu w interesujący sposób promuje województwo Podlaskie. W 2018 roku furorę w mediach społecznościowych zrobiła kampania pod hasłem „Podlaskie. Zasil się naturą”, która pięknymi zdjęciami przyrody zachęcała internautów do zwolnienia tempa życia i wyciszenia się poza miejską dżunglą. Natomiast w 2019 roku organizacja ruszyła z nietypowym cyklem, zatytułowanym „Podlaski Ekosystem Biznesowy”.
Teraz z okazji rozpoczynającego się 2020 roku Podlaskie Travel zaprezentowało nietypowy horoskop, za pomocą którego organizacja zachęca internautów do odkrywania dobrodziejstw tego regionu, a także ciekawych wydarzeń, odbywających się w ciągu nadchodzących 12 miesięcy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
SuWOW!ki, DrOHiczyn, SUPER!aśl, no i ŁOOO!mża. Podlaskie prezentuje największe atrakcje regionu posługując się emocjami – dosłownie. A te niosą się viralowo.
PS2
3 miesiące przygotowań, 12 miesięcy realizacji, 8 osób zajmujących się strategią, 5-osobowy zespół odpowiadający za realizację i bieżącą pracę oraz zewnętrzni fotografowie – tak #OdKulis wygląda kampania „Podlaskie. Zasil się naturą”.