Obejmuje ona koncepcję i przeprowadzenie konkursu kulinarnego dla blogerów pod nazwą „Kreatywne babki”, działania display na blogach kulinarnych sieci BLOGmedia, mailing do blogerów oraz stworzenie serwisu internetowego www.konkurs.olympus.pl.
Główna nagroda w konkursie to udział w mikołajkowych warsztatach fotograficzno-kulinarnych organizowanych przez Olympus i Dr. Oetker, a prowadzonych przez Kingę Paruzel, finalistkę I edycji MasterChef Polska. Zwycięzcy zdobędą praktyczne umiejętności fotografowania wypieczonych i udekorowanych kulinarnych dzieł sztuki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024