Poradnik rodzica w sewisie Onet od marki Nivea Baby

NIVEA Polska Sp. z o.o. rozpoczęła niestandardowe działania dla marki NIVEA Baby. Ich zadanie to wspieranie i edukacja przyszłych rodziców w zakresie pielęgnacji niemowląt.
O autorze
0 min czytania 2012-07-26

Partnerem jest Onet.pl, w którego domenie znajduje się dedykowana sekcja specjalna: poradnikrodzica.onet.pl/. Współorganizatorem akcji jest wieloletni partner NIVEA – Instytut Matki i Dziecka.

Akcja jest częścią szerszej platformy komunikacji, która obejmuje oprócz klasycznej obecności w prasie i Internecie, także media społecznościowe, kanały własne NIVEA oraz aktywności BTL.

Za strategię i koordynację całości działań odpowiadają Joanna Stoińska – Brand Manager NIVEA Baby oraz dom mediowy MEC. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj