Polska marka Dayshift przekazuje 10% kwoty ze sprzedaży każdej sztuki na pomoc zwierzętom w Australii

Polska marka modowa DayShift aktywnie przyłączyła się do zbiórki na rzecz organizacji WWF. W poście na Instagramie marka poinformowała o przekazaniu 10% kwoty z każdej sprzedanej sztuki odzieży.
O autorze
1 min czytania 2020-01-13

Choć pożary w Australii pojawiają się cyklicznie, nigdy nie przybrały na sile tak, jak obecnie. Na alarm biją przede wszystkim mieszkańcy kraju kangurów – to nowe zjawisko, a skala zniszczeń jest największa w historii. 25-milionowy kraj, położony na drugim krańcu świata potrzebuje pomocy. Na szczęście, świat nie pozostaje obojętny.

Do akcji wkroczyły największe gwiazdy Hollywood. O zbiórkę na pomoc Australii apelował między innymi Leonardo DiCaprio, który od lat aktywnie wspiera działania na rzecz walki z ociepleniem klimatu. W tyle nie pozostały też inni, światowej sławy celebryci, tacy jak Selena Gomez, która – w ramach wsparcia – przekazała 5 milionów dolarów. „Climat change is real” – tym wpisem do przeszło 155 milionów fanów na Instagramie zaapelowała Kim Kardashian West.

Tragiczne wydarzenia w Australii poruszyły również przedstawicieli polskiego showbiznesu. Jedną z najaktywniejszych osób, która wykorzystuje media społecznościowe, jest dziennikarka Karolina Korwin Piotrowska. Poruszające wpisy opublikowały również Małgorzata Rozenek-Majdan czy Edyta Górniak, a Fundacja Unicorn, prowadzona przez popularną parę influencerów – Deynn oraz Daniela Majewskiego – zebrała już przeszło pół miliona złotych.

O pomoc zaapelowała także polska marka modowa DayShift, która jako pierwsza aktywnie przyłączyła się do zbiórki na rzecz organizacji WWF. W poście na Instagramie marka poinformowała o przekazaniu 10% kwoty z każdej sprzedanej sztuki odzieży. Akcja rozpoczęła się 10 stycznia, a kończy 24 stycznia br. Katowicki brand od początku istnienia stawia na zrównoważoną i etyczną modę, wykorzystując tkaniny przyjazne środowisku i działając w duchu zero waste.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing