Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rekordowa suma Mamy Ginekolog

Rekordowa suma Mamy Ginekolog
,,Wiatr w żagle” – pod tym hasłem odbył się 28. finał akcji charytatywnej Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, której pomysłodawcą jest Jurek Owsiak. To właśnie tego dnia Polacy, wolontariusze, ludzie zaangażowani jednoczą się w tym ważnym celu, jakim jest POMOC!
O autorze
3 min czytania 2020-01-20

fot. www.instagram.com/p/B7V8Su8BxvT/

Początek stycznia z roku na rok coraz bardziej obfituje w aukcje na żywo, licytacje na Allegro, w których można zdobyć coś podarowanego „od serca”. Influencerzy często wystawiają na aukcjach wspólne spotkania, lunche, treningi, wyjazdy, samochody, ale w mojej pamięci zapadła przede wszystkim sześciocyfrowa suma, którą zebrała ze swojej akcji popularna blogerka.

Mama ginekolog z rekordowym wynikiem

Nikole Sochacki-Wójcicka – influencerka, mama dwójki dzieci, prowadząca bloga, na co dzień pracuje jako ginekolog. W poprzedniej edycji, sprzedając własne e-booki, zebrała ponad milion złotych na WOŚP, a w tegorocznym finale pobiła swój rekord. Wszyscy mogli zakupić jej nowe e-booki: #Instaserial o Miłości, #Instaserial o Ślubie, # Instaserial oGotowaniu #Instaserial o Gotowaniu – dokładka. W dniu finału poinformowała swoich obserwatorów o zebranych ponad dwóch milionach. Ale czy na tym się skończyło? ,,Gramy dalej’’, jak to mówi Owsiak.


źródło: www.instagram.com/p/B7JSm3mByg8/

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Influencerka zachęcała swoich fanów, aby dojść do kwoty 3 milionów. W związku z tym wprowadziła trzygodzinną akcję ,,Kup e-booki za 1000 złotych”. Blogerka podkreślała, że zebrana kwota w całości zostanie przekazana na szczytny cel. Skierowała apel m.in. do nowo otwartych firm, które chciałyby zaistnieć na Instagramie, aby zwiększyć rzeszę odbiorców. Wspomniała także, że jej story ogląda 220-250 tysięcy obserwatorów. Wysyłając dowód zakupu, oznaczała kolejno firmy na swoim instastory i krótko o nich opowiadała. Akcja uzyskała bardzo pozytywny feedback: ,,tysiak za wzmiankę jest rewelacyjny” – komentowano.

Blogerka łącznie dostała potwierdzenie przekazania 1000 zł od 143 osób – a więc kolejne 143 000 zł! Na profilu oznaczała osoby prywatne, marki, blogerów, sklepy odzieżowe, z produktami dla niemowląt i wiele innych osób czy firm, które dołączyły do akcji. W ciągu paru dni nagrała zgodnie z obietnicą wszystkie 143 wzmianki z podjętej akcji, mówiąc w nich o darczyńcach. Influencerce bardzo zależało, aby dzięki tym działaniom pojawił się wynik z magiczną trójką z przodu. W pewnym momencie nawet sama zaczęła zamawiać swoje e-booki, (co udokumentowała fanom), aby zwiększyć zyski ze sprzedaży.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


źródło: www.instagram.com/mamaginekolog/?hl=pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jakub Wojcicki-mąż mamy ginekolog na swoim instastory w dniu finału akcji podziękował wszystkim za zaangażowanie w imieniu całej rodziny, odnosząc się do okresu, gdy jego syn Gilbert otrzymał profesjonalną pomoc i korzystał ze sprzętu zakupionego przez WOŚP. W pierwszych dobach życia dziecko było w inkubatorze, oddychało przez respirator, i stale musiało być podłączone do sprzętu do resuscytacji – urządzenia te, monitory rejestrujące temperaturę dziecka oraz leki pochodziły właśnie od WOŚP.

Blogojciec o mamie ginekolog

Co ciekawe, Blogojciec również wsparł akcję mamy ginekolog – zakupił e-booka pisząc: ,,myślałem, że po prostu dorzucę cegiełkę dla WOŚP, bo przecież i tak nie mam czasu czytać… A tu się okazuje, że już ponad 100 stron przeczytanych”. Jego obserwatorzy także w komentarzach pisali o zakupionym e-booku i co więcej już przeczytanym. Zdarzały się nawet komentarze: ,,Próbuję kupić i ja! Więc proszę trzymać kciuki, bo prze okrutnie wolno idzie”. Rzeczywiście, aukcja cieszyła się takim zainteresowaniem, że czasami trudno było dokonać zakupu. Nie codziennie zdarzają się takie sytuacje!

Jak pokazała na swoim instastory Mama Ginekolog, w pewnym momencie na jej stronie było ponad 3500 użytkowników.


źródło: www.instagram.com/mamaginekolog/?hl=pl

Cel został osiągnięty – blogerka zebrała 3 172 100 złotych i cały dochód z akcji przekazała na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, co udokumentowała na swoim story. Pod jej filmem, w którym ogłasza rekordową sumę, otrzymała ponad 7600 pozytywnych komentarzy od swoich fanów: ,,bo nie wiem jak to nazwać! Twoje serce porusza MILIONY! I to dosłownie!!,”, „jest poprzeczka na przyszły rok”.

Działania influencerów często skupione są na realizowaniu kampanii, zarabianiu pieniędzy, pisaniu książek, rozwoju produktu i kariery, by móc tworzyć wartościowe treści. Realizacja kreatywnych projektów wymaga dużego wysiłku i wielu godzin pracy, dlatego przekazanie zysków z tych działań na szczytny cel jest rzeczywiście sporym poświęceniem i wzbudza zainteresowanie. To uświadamia, ile dobrego mogą zrobić influencerzy, wykorzystując potencjał swoich kanałów social mediowych. Mama Ginekolog swoją postawą zainspirowała innych twórców.

Właśnie dzięki takim akcjom możemy pomóc uratować wiele dzieci w potrzebie. Pomoc szczera, płynąca z serca nie jest prosta, ale często przynosi obfite owoce. Widać to po sumie, którą udało się zebrać i po liczbie osób, które wzięły udział w tej akcji charytatywnej. To budujące, jak wiele dobra uczyniła mama dwójki dzieci i jaki efekt przyniosło jej ogromne zaangażowanie.

Z roku na rok podczas WOŚP rośnie zapał do pomocy i liczba darczyńców. Chyba każdy z nas czuje zaszczyt, że może być częścią takiego pięknego wydarzenia i dołożyć cegiełkę od siebie, bo przecież „gramy do końca świata i jeden dzień dłużej”…!