Konkurs Genius Universitatis ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich uczelni (również wydziałów i instytutów), a udział w konkursie jest bezpłatny. Do konkursu uczelnie mogą zgłaszać prace w jednej lub wielu kategoriach. Zgłoszenia przyjmowane będą do 7 lutego br.!
W tym roku zgłoszenia przyjmowane są w kategoriach:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
- Reklama prasowa
- Event wspierający rekrutację
- Gadżet promocyjny
- Kampania w mediach społecznościowych
- Video online
- Content marketing
- Serwis rekrutacyjny
Więcej informacji na ten temat konkursu znajduje się na stronie www.genius.perspektywy.pl oraz na Facebooku.
NowyMarketing jest patronem medialnym konkursu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024