Kierownictwo dziennika „The Guardian” zapowiedziało, że w wydaniu drukowanym, na stronie internetowej, a także w aplikacji mobilnej już więcej nie będą zamieszczane reklamy firm paliwowych oraz takich, które są związane z tym sektorem.
„The Guardian” w ten sposób nie chce promować koncernów, które przyczyniają się do pogarszania naszego klimatu. Jak zauważają przedstawiciele dziennika, firmy związane z przemysłem paliwowym często wykorzystują reklamę do tego, by pokazać opinii publicznej swoje rzekome działania na rzecz środowiska, co jest zwykłym greenwashingiem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Przedstawiciele dziennika zapowiedzieli też, że jednocześnie będą chcieli podnieść świadomość swoich czytelników na temat zmian klimatycznych, w związku z czym liczba materiałów poświęconych ochronie środowiska zostanie znacznie zwiększona.
Globalne ocieplenie, topnienie lodowców, pożary lasów – nie ma wątpliwości, to już nie zwykłe zmiany klimatu, a kryzys. Walkę z pogarszającym się stanem planety podejmują nie tylko organizacje środowiskowe, czy miłośnicy ekologii. Do akcji włączają się również duże, światowe korporacje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing