Adamczyk rozgrywa partię szachów w turnieju CASH-BACK

eurobank kontynuuje kampanię promującą kredyt gotówkowy z bonusem finansowym, comiesięcznym zwrotem części raty. W najnowszym spocie reklamowym Piotr Adamczyk rozgrywa partię szachów. Tenisowy forhend i bekhend zastąpiono szach-matem w wersji CASH-BACK.
O autorze
1 min czytania 2013-11-04

Pierwszy spot reklamowy w kampanii kredytu gotówkowego CASH-BACK zrealizowano na korcie tenisowym. Adamczyk zadebiutował w nim podwójnie jako tenisista, nawiązując wyglądem jak i stylem gry do światowych gwiazd tej dyscypliny. Aktor zmierzył się także z rolą komentatora sportowego. Druga odsłona kampanii utrzymana jest w podobnej konwencji – gwiazda eurobanku po raz kolejny bierze udział w sportowej rozgrywce z samym sobą – tym razem w turnieju szachowym na międzynarodowym poziomie.

Mistrzowie szachów

W wielkich meczach ambasadorzy „królewskiej gry” imponowali odwagą, precyzją oraz umiejętnością planowania i przewidywania ruchu przeciwnika. Podobnie w wykonaniu Adamczyka rozgrywka przywołuje emocje na miarę meczu rosyjskich arcymistrzów szachownicy. Amatorzy tej dyscypliny z łatwością rozpoznają swoich faworytów.

Metryczka spotu:

  • Hasło reklamowe: kredyt gotówkowy CASH-BACK część każdej raty wraca do Ciebie
  • Klient: eurobank
  • Agencja: Brasil
  • Branża: finanse
  • Typ kampanii: produktowa
  • Termin: październik-grudzień 2013
  • Dom mediowy: Starcom
  • Dom produkcyjny: Propeller Film
  • Manager projektu: Agnieszka Szarek, Anna Ciszewska
  • Art director: Łukasz Stachniak
  • Copywriter: Michał Kubik, Jan Kleyff
  • Account Supervisor: Magdalena Szewczuk
  • Scenariusz: Michał Kubik, Łukasz Stachniak
  • Reżyseria: Marcin Serafin
  • Zdjęcia: Sebastian Miklaszewski
  • Montaż: Wojtek Włodarski
  • Muzyka: nd.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj