5. edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka

7 i 8 kwietnia w Gdańsku odbędzie się piąta edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Prelegentami konferencji będą m.in. Linda Volkers z Rijsk Museum w Amsterdamie, Janina Bąk czy Franciszek Georgiew z Social Tigers. Na wydarzenie zgłosiło się już 600 osób z całej Polski.
O autorze
1 min czytania 2020-02-07

– W 2020 roku skupimy się na prezentacji nowych trendów w komunikacji w mediach społecznościowych i prezentacji case studies z dziedziny kultury. Będą także rozmowy o codzienności pracy w naszej branży – m.in. o tym, jak „zwinnie” organizować prace zespołu czerpiąc z metod stosowanych najczęściej w zespołach programistów – mówi Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej. 

Instytut Kultury Miejskiej zaprasza w 2020 roku uczestników i uczestniczki konferencji Marketing w Kulturze do przepięknie położonej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej na Ołowiance. Sesje plenarne odbędą się w sali koncertowej, w przerwach będzie czas na networking w obszernym foyer. Popołudniowe warsztaty odbędą się salach warsztatowych Narodowego Muzeum Morskiego i Ośrodka Kultury Morskiej. Obie instytucje są partnerami konferencji MwK 2020. Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie.

– Co roku przygotowujemy ofertę warsztatową, która poszerza tematy przedstawione przez prelegentów. Będzie o sprzedaży, o nowych narzędziach w planowaniu projektów, personal brandingu, design thinkig czy Google Analytics – dodaje Monika Serafin-Szymczak, współorganizatorka konferencji Marketing w Kulturze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zapisy rozpoczęły się 17 stycznia i trwają do wyczerpania miejsc. Rejestracja odbywa się przez stronę

Ceny biletów: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • 2 dni Konferencji Marketing w Kulturze, 7-8 kwietnia 2020 – 200 zł brutto. 

    NowyMarketing logo
    Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
    Rozwijaj się

W cenie: fantastyczni prelegenci, networking, przerwy kawowe i lunche, identyfikator i zestaw uczestnika. 

Dodatkowo płatne:

  • Warsztaty popołudniowe – 125 zł brutto. Żeby wziąć udział w warsztatach trzeba być zarejestrowanym uczestnikiem/uczestniczką konferencji. 

W cenie: 3-godzinny warsztat w grupie do 25 osób ze specjalistkami i specjalistami w swojej dziedzinie.