Nowa kampania Under Armour „The Only Way Is Through” łączy zawodowych sportowców i amatorów

Za pomocą nowej kampanii Under Armour wysyła do sportowców na całym świecie przekaz, który będzie zagrzewał ich do walki na każdym treningu, starcie i podczas regeneracji. Od najlepszych zawodników walczących o złoto, po dziecko starające się dostać do szkolnej drużyny.
O autorze
2 min czytania 2020-02-12

Łączy ich to, że do sukcesu nie ma okrężnej drogi. „The Only Way Is Through”.

Kampanię rozpoczyna 60-sekundowy klip, do którego na przestrzeni roku dodane zostaną dodatkowe treści, w tym filmy opowiadające historie poszczególnych sportowców i ich wyzwań. Kampania „The Only Way Is Through” będzie motywować i inspirować sportowców na całym świecie do walki i poprawy własnych osiągów.

– „The Only Way Is Through” to nie jest zwykłe hasło reklamowe. To wytrwałość w sercach wszystkich, którzy walczą – motywująca ich, by osiągnęli swój cel. Wiemy, że nie ma na to magicznego sposobu ani drogi na skróty. Należy myśleć skuteczniej, pracować ciężej i być lepszym niż wczoraj. Przebrnąć przez najwyższe szczyty i najgłębsze doły oraz być najlepszą wersją siebie. To właśnie o tej wytrwałości mówi hasło „The Only Way Is Through”. Bardzo cieszymy się, że możemy podzielić się jego przesłaniem – i historiami naszych sportowców – z całym światem – mówi Brian Boring, wiceprezes Global Brand Creative Under Armour.

„The Only Way Is Through” jest symbolem kolejnej granicy, którą przekroczy Under Armour – w 2020 roku i w przyszłości. Nowa kampania ukazuje determinację i wytrwałość w dążeniu do celu oraz to w jaki sposób technologie zastosowane w produktach takie jak: UA HOVR™, UA RUSH™ i UA Recover pomagają sportowcom doskonalić swoje umiejętności.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W filmie „The Only Way Is Through” wystąpili różnorodni sportowcy z całego świata, tacy jak: 

  • Michael Phelps, najbardziej utytułowany pływak w historii,
  • Tom Brady, futbolista amerykański: sześciokrotny mistrz Super Bowl i trzykrotny „MVP”,
  • Stephen Curry, trzykrotny mistrz NBA, dwukrotnie uznany za najbardziej wartościowego gracza („Most Valuable Player”),
  • Trent Alexander-Arnold, obrońca Liverpoolu i zwycięzca UEFA Champions League,
  • Kelley O’Hara, piłkarka: złota medalistka olimpijska i dwukrotna zwyciężczyni Pucharu Świata, 
  • Zhu Ting, złota medalistka olimpijska i dwukrotna mistrzyni Pucharu Świata w siatkówce, 
  • Kyle Dietz, były zawodnik MMA, który po zdiagnozowaniu guza mózgu został biegaczem długodystansowym.

Start kampanii „The Only Way Is Through” stanowi początek całorocznych działań komunikacyjnych marki Under Armour. Spoty reklamowe emitowane będą na YouTube, w serwisach VOD i mediach społecznościowych. Promocję wideo uzupełnią kreacje display i screening w wybranych portalach internetowych. Zaplanowano także program współpracy z influencerami świata sportu, fitnessu, biegania i crossfitu. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grupę polskich ambasadorów Under Armour tworzy piątka wyjątkowych osobowości, których osiągnięcia i sukcesy stale napędza życiowa i sportowa wytrwałość. Swoje działania dla marki rozpoczną od kampanii „The Only Way Is Through”. Podwójna Mistrzyni świata we wspinaczce sportowej na czas Aleksandra Mirosław (@ola_rudzinska), trenerka Dagmara Wawrzyniak (@dagawu), akrobatka Julia Maciuszek (@juliamaciuszek), koszykarz i wielokrotny reprezentant Polski Adam Waczyński (@awaczynski) oraz aktor i pasjonat sportu Alan Andersz (@alandersz) przedstawią swoje interpretacje przesłania marki w mediach społecznościowych i wezmą udział w lokalnych aktywacjach Under Armour.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się