Telekomunikacyjne targi Mobile World Congress 2020 miały odbyć się w dniach 24-27 lutego br. w Barcelonie. To właśnie tam takie popularne koncerny technologiczne, jak Sony, LG czy też Ericsson miały zaprezentować swoje najnowsze technologie oraz urządzenia mobilne.
W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, z targów stopniowo wycofywały się znane marki. Pojawiły się nawet głosy, że wydarzenie całkowicie zostanie odwołane. Tak też się stało.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
12 lutego br. na twitterowym profilu agencji Bloomberga pojawiła się informacja, którą przekazał John Hoffman, dyrektor firmy GSMA, będącej organizatorem targów MWC. W oświadczeniu przyznano, że odwołanie imprezy ma związek z obawami zarażenia koronawirusem.
Podczas gdy cały świat z przerażeniem obserwuje rozprzestrzenianie się koronawiarusa, niektórzy instagramerzy postanowili skorzystać z rozgłosu, jaki powstał wokół tej epidemii i zaczęli oznaczać swoje posty hashtagiem #coronavirus.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Przedstawiciele Facebooka zapowiedzieli walkę z rozprzestrzenianiem się fałszywych informacji na temat koronawirusa. Z portalu społecznościowego usuwane będą nieprawdziwe treści na jego temat, w tym m.in. te dotyczące „alternatywnych” sposobów leczenia.