To się nazywa nietypowa akcja marketingowa – do promocji swojego najnowszego singla zatytułowanego „Superblood Wolfmoon”, kultowy już zespół Pearl Jam postanowił wykorzystać rozszerzoną rzeczywistość.
Fani, którzy nie chcą czekać na oficjalną premierę piosenki (18 lutego br.), muszą za pomocą smartfona wejść na stronę internetową – moon.pearljam.com – a następnie nakierować swój aparat komórkowy na Księżyc. Dopiero wtedy zostanie im udostępniona nowa piosenka Pearl Jam.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Singiel „Superblood Wolfmoon” z nietypową akcją marketingową znajdzie się na jedenastym w historii zespołu albumie zatytułowanym „Gigton”. Będzie to tym samym pierwsza płyta Pearl Jam od 2013 roku.
Zielony kiosk przed PKiN w Warszawie, billboard w postaci krzyżówki oraz akcja telefoniczna to tylko niektóre elementy kampanii promującej album Dawida Podsiadły „Małomiasteczkowy”. Przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała jej realizacja.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W połowie października 2019 roku w przestrzeni miejskiej Warszawy pojawiły się billboardy z cytatami, promujące nowy album Pezeta „Muzyka Współczesna”. Nośniki z fragmentami tekstów z najnowszej płyty artysty okazały się wstępem do szerszej akcji promocyjnej.
PS3
W lipcu br. na ścianie budynku w Warszawie pojawił się niezwykły mural, który wykorzystywał rozszerzoną rzeczywistość. Był on częścią promocji solowej płyty polskiego producenta – Kubiego Producenta.