Łukasz Berski pokieruje działem Digital Production w Bluecloud Interactive

Nowy rok przyniósł zmianę w zespole UX/UI Bluecloud Interactive. Łukasz Berski objął stanowisko head of digital production. Będzie odpowiedzialny za produkcję interaktywną, budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz zarządzanie pracą specjalistów UX/UI, zespołem webmasterów i programistów.
O autorze
1 min czytania 2020-02-18

Łukasz „Beret” Berski jest projektantem. Od ponad 10 lat związany z branżą mediową i reklamową. Pracował dla firm takich jak: Idea Money, Presspublica (dziennik „Rzeczpospolita”, Gazeta Giełdy „Parkiet”, „Życie Warszawy”, magazyn „Sukces”, „Przekrój”, „Bloomberg Businessweek Polska”), XTB, pracuj.pl, Carat (grupa Dentsu Aegis Network), KBC Securities, Tarkett. Ekspert w dziedzinie zdrowego rozsądku, interesuje się kreowaniem szeroko pojętego biznesu. Prywatnie fan ciężkiego brzmienia, uzależniony od jedzenia, oglądania Telezakupów Mango i starego, dobrego kina akcji. W jego towarzystwie nie obraża się Stevena Seagala.

Jestem pewny, że współpraca z Łukaszem pozytywnie wpłynie na i tak już wysoki poziom kreatywności naszego teamu, a Łukasz wraz ze swoimi nowymi współpracownikami stworzą niezastąpiony zespół – podkreśla Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.

Berski będzie zarządzał zespołem składającym się z 8 osób, który wchodzi w skład 20 osobowego działu kreacji i interaktywnej produkcji.

Bluecloud Interactive zajmuje się tworzeniem kampanii zintegrowanych z obszaru experience marketingu oraz kampanii digitalowych obejmujących performance marketing, buzz marketing, social media i influencer marketing, web design – UX/UI/ web development oraz content design i branded content.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj