Kärcher z nowym, ożywczym wizerunkiem

Marka Kärcher, kojarzona przede wszystkim z jakością i solidną, niemiecką technologią wprowadza w 2020 innowacyjną platformę bateryjną. Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszyć będzie szeroko zasięgowa kampania, obejmująca spoty telewizyjne, reklamę prasową, digital i social media.
O autorze
1 min czytania 2020-02-19

„WOW! Zachwyć się na nowo” – to hasło towarzyszy kampanii, która namiesza na naszym marketingowym poletku. Kampanii towarzyszyć będą bardzo dynamiczne, nowoczesne i ożywcze key visuale, znacząco odmienne, od tego do czego przyzwyczaił nas niemiecki brand. Skąd taki nagły zwrot?

– Urządzenia czyszczące Kärcher pozwalają zachować wartość posiadanych przez nas przedmiotów, nieruchomości czy  pojazdów. Stąd pomysł na hasło przewodnie kampanii – WOW!  Zachwyć się na nowo. Dzięki naszym urządzeniom, klienci mogą zadbać o swoje podwórko, ogród, swój samochód, wnętrze – uzyskać idealny efekt czyszczenia i powiedzieć po prostu WOW! – mój samochód wygląda świetnie – wyjaśnia Magdalena Leszkowska, media, communication & market research manager w Kärcher.

Urządzenia, które będą promowane w ramach kampanii to gwiazdy marki: urządzenia wysokociśnieniowe oraz urządzenia do wnętrz tj. myjki do okien, parownice oraz całkiem nowa gama urządzeń ogrodowych zasilanych bateryjnie między innymi: nożyce do trawy i żywopłotu, kosiarki, wycinaki do chwastów, dmuchawy, odkurzacze do liści, podkaszarki i wiele innych. Dlaczego gigant w dziedzinie czyszczenia zdecydował się tak znacząco poszerzyć swoje portfolio?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Kärcher to na całym świecie synonim jakości i niezawodności. Wychodzimy z założenia, że powinniśmy być wszędzie tam, gdzie jest miejsce na porządki i gdzie oczekuje nas klient. Marka Karcher planuje  wesprzeć klientów również w pracy w ogrodzie, które jest nieodzownym elementem dbania o otoczenie domu. Dla wielu osób jest to też pasja, sposób na relaks i obcowanie z przyrodą. Rozumiemy to doskonale i dlatego oferujemy wygodne, zasilane bateryjnie urządzenia, dzięki którym ogród będzie wzbudzał zachwyt. I słowo WOW padnie z niejednych ust – komentuje Magdalena Leszkowska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing