Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” wśród prac nagrodzonych przez amerykański magazyn Communication Arts

Czasopismo Communication Arts ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu ilustracyjnego. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych laureatów.
O autorze
1 min czytania 2020-02-19

Międzynarodowe Jury konkursu ilustracyjnego organizowanego przez amerykański magazyn Communication Arts wybrało w tym roku i nagrodziło jedynie sto dwadzieścia pięć projektów, spośród 3863 prac zgłoszonych w tegorocznej edycji. Ów fakt sprawia, iż konkurs ten jest największym i najbardziej ekskluzywnym konkursem ilustracyjnym na świecie.

Wśród nagrodzonych przez Jurorów projektów jest animacja przybliżająca burzliwą historię „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga. Od jego powstania w Brugii i pamiętnego rejsu do Włoch, po czasy współczesne. Autorką ilustracji jest Paulina Kozicka z TOFU Studio. Muzykę skomponował Stefan Wesołowski. Produkcja, za którą całościowo odpowiada gdańskie TOFU studio dostępna jest w dwóch wersjach językowych. Polskiej, w której narratorką jest Małgorzata Brajner, aktorka Teatru Wybrzeże, oraz w angielskiej, gdzie głosu użyczył anglista Piotr Łuba. Co ważne, praca gdańskiego studia trafiła do grona tylko jedenastu innych nagodzonych projektów w kategorii „ANIMACJA”.

Wybrane i nagrodzone prace zostaną zaprezentowane na początku maja na łamach wiosennego numeru Communication Arts, zarówno w wersji drukowanej, jak również cyfrowej. Dodatkowo ponad 25 000 egzemplarzy tego magazynu będzie dystrybuowanych bezpośrednio do subskrybentów, poprzez sprzedaż pojedynczych egzemplarzy w sklepach ze sztuką, księgarniach stacjonarnych, na Amazon.com lub bezpośrednio ze strony Commarts.com.

Communication Arts to profesjonalne czasopismo dla projektantów, dyrektorów artystycznych, ilustratorów, fotografów i wszystkich osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną. Dzięki artykułom i corocznym konkursom, CA promuje najwyższe profesjonalne standardy projektowania. Od ponad 61 lat CA na swoich łamach nadal prezentuje projekty najlepsze z najlepszych. Zarówno weteranów branży, jak i gwiazdy jutra, w projektowaniu, reklamie, fotografii, ilustracjach, rozwiązaniach interaktywnych oraz typografii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Skład Jury tegorocznego konkursu:

  • Raquel Leis Allion, dyrektor artystyczna, The Folio Society, Londyn, (Wielka Brytania);
  • Anna i Elena Balbusso, ilustratorki, Anna + Elena = Balbusso Twins, Mediolan, (Włochy);
  • Robert Brinkerhoff, dziekan Akademii Sztuk Pięknych, RISD, Providence, (USA);
  • RI Martin Dupuis, dyrektor artystyczny, Les Évadés, Montreal, (Kanada);
  • Cheyne Gateley, dyrektor kreatywny, Variety Intelligence Platform, Los Angeles, Kalifornia, (USAA)
  • Nora Grosse, starszy projektant, Penguin Random House, Barcelona, (Hiszpania);
  • Tatsuro Kiuchi, ilustrator, Pen Still Writes, Tokio, (Japonia)
  • Michael Ng, ilustrator / artysta wizualny, Mindflyer, (Singapur)
  • Marlene Szczęsny, dyrektor artystyczny, The Wall Street Journal, Nowy Jork, (USA);
  • David Way, animator, Watermark Creative, Auckland, (Nowa Zelandia).

Słuchaj podcastu NowyMarketing