Linkimaster zakomunikowała, że jeździ Uberem – Bolt wykorzystał to jako reklamę swoich usług

Linkimaster zakomunikowała, że jeździ Uberem – Bolt wykorzystał to jako reklamę swoich usług
Patoinfluencerka Linkimaster opublikowała na swoim Instagramie relację, w której pochwaliła się, że korzysta z usług Ubera. Bolt postanowił więc wykorzystać to do promocji swoich usług i zareklamował się hasłem „Aplikacja do zamawiania przejazdów, z której nie korzysta Linkimaster”.
O autorze
1 min czytania 2020-02-21

O sporze na linii Bolt-Linkimaster zrobiło się głośno na początku stycznia br. Wtedy wówczas firma opublikowała na swoim Instagramie screen rozmowy ze znaną patoinfluecerką – Marta Linkiewicz zarzucała aplikacji, że ta nie przyznała jej rabatów na przejazdy, a gdy usłyszała uzasadnienie, zaczęła obrażać ukraińskich kierowców Bolta. W efekcie marka postanowiła zbojkotować Linkimaster, tłumacząc się słowami: „Nie będziemy wspierać nienawiści, rasizmu i zwykłego chamstwa (…), nawet jeśli mielibyśmy na tym stracić”. 

Teraz Marta Linkiewicz postanowiła pochwalić się, że nie korzysta z usług Bolta, a Ubera, co obwieściła w relacji na swoim instagramowym profilu. Firma nie pozostała obojętna na zaczepkę patoinfluencerki i postanowiła wykorzystać jej deklarację… jako promocję swoich usług. Stworzyła nawet humorystyczne hasło, za pomocą którego zareklamowała się w mediach społecznościowych: „Aplikacja do zamawiania przejazdów, z której nie korzysta Linkimaster”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Dziś wpływową osobą może stać się każdy – nie tylko ci podróżujący po świecie i dobrze ubrani, ale też ci którzy publikują swoje relacje z libacji alkoholowych, bójek i rynsztokowych potyczek słownych. Patoinfluencerzy są niezwykle atrakcyjną grupą zarówno dla młodych odbiorców, jak i reklamodawców, którzy nie boją się z nimi współpracować. Jak marki wykorzystują ich popularność?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się