Zanieczyszczenie mórz i oceanów to globalny problem, który Froście, ze względu na jej wieloletnią działalność w sektorze spożywczym i rybnym, jest bardzo bliski.
Food Truck HOT&cold by FRoSTA for the Oceans pojawił się w Warszawie na Zimowym Narodowym, na którym od listopada do marca br. działa lodowisko, a także wiele innych sezonowych atrakcji cieszących się ogromnym zainteresowaniem mieszkańców stolicy. Goście Food Trucka mogli skosztować 5 potraw z portfolio marki: Noodles and Chicken, Mexican Chicken, Asian Wok, Wegetable Curry (vegan) oraz Chili Con Quinoa (vegan). Cały dochód ze sprzedaży dań zostanie przekazany organizacji Parley for the Oceans.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Podczas akcji na Zimowym Narodowym, Frostę wspierały znane influencerki – Ciocia Liestyle oraz Zosia Ślotała, których działalność dobrze wpisuje się w wartości wyznawane przez markę.
To już trzecia akcja marki pod szyldem HOT&cold by FRoSTA for the Oceans – dwie poprzednie odbyły się w 2019 roku podczas Warszawskiego Festiwalu Konesera w Warszawie oraz Nocnego Targu Towarzyskiego w Poznaniu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za pomysł i organizację wydarzenia odpowiadały LoveBrands Events oraz LoveBrands Relations.
Słuchaj podcastu NowyMarketing