Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Salaam: Były uchodźca stworzył grę, która może pomóc innym

Salaam: Były uchodźca stworzył grę, która może pomóc innym
Gra zatytułowana „Salaam” została stworzona przez byłego uchodźcę Luala Mayena. Za pomocą mikrotransakcji dokonywanych w aplikacji, użytkownicy wspierają osoby, które aktualnie przebywają w obozach dla uchodźców.
O autorze
1 min czytania 2020-02-24

„Salaam” to arabskie powitanie, które w dosłownym tłumaczeniu oznacza pokój. Gra stworzona przez Luala Mayena przedstawia historię osoby uciekającej z własnego kraju z uwagi na wojnę. Jej celem jest dotarcie do państwa, w którym znajdzie spokój i bezpieczeństwo, jednak podróż nie jest łatwa – przede wszystkim pojawiają się trudności ze znalezieniem wody i jedzenia, a także schronienia przed wrogimi patrolami wojska. 

Użytkownicy grający w „Salaam” mogą pomagać swojemu bohaterowi, dokonując zakupu leków czy też pożywienia – tym samym działają oni na rzecz prawdziwych uchodźców, przebywających w obozach. Jak bowiem zapewnia twórca aplikacji, wszystkie uzyskane w ten sposób środki są przekazywane fundacjom i organizacjom, które wspierają osoby potrzebujące.

Lual Mayena, który sam niegdyś był uchodźcą, ma nadzieję, że ta gra pomoże poznać i zrozumieć społeczeństwu trudne położenie, w jakim znajdują się osoby uciekające z rozdartego wojną kraju. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Gra będzie miała swoją premierę latem br. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W 2016 roku agencja Cyber Kids on Real stworzyła internetową platformę edukującą w zakresie tematyki uchodźstwa. Projekt zrealizowano dla Stowarzyszenia na Rzecz Integracji Społeczeństwa Wielokulturowego „Nomada”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Mówi się, że historia kołem się toczy. UNICEF w kampanii na rzecz uchodźców dał nam do zrozumienia, że to „koło” jest tu i teraz. Dwuminutowy filmik przedstawia 12-letniego Ahmeda oraz 92-letniego Harry’ego. Zobaczcie ich historie.