Aleksandra Monczak z VMLY&R związana jest od ponad 4 lat, pracując w tym czasie dla marek z portfolio Danone EDP (Essential Dairy And Plant-Based Products). Jej dotychczasowe obowiązki przejęła Agnieszka Mann – awansowana na account supervisora.
Ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe zdobywała wcześniej w agencjach DDB, Cheil, Saatchi&Saatchi i Ogilvy. W tym czasie zarządzała projektami, które zostały nagrodzone na polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych, m.in. KTR, Effie, Cannes Lions, D&AD, One Show, Clio, Golden Drum czy Eurobest.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Z wykształcenia psycholożka.