Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#GłosemZwierząt: Polscy aktorzy szukają miłości w nowej kampanii i przekonują – „nie kupuj, adoptuj”

#GłosemZwierząt: Polscy aktorzy szukają miłości w nowej kampanii i przekonują – „nie kupuj, adoptuj”
Ruszyła nowa kampania społeczna pod hasłem #GłosemZwierząt, w której udział wzięli polscy aktorzy, m.in. Bartosz Bielenia, Agata Buzek oraz Justyna Wasilewska. W ramach akcji znane osobistości zachęcają społeczeństwo do adopcji zwierząt bezdomnych, zamiast ich kupowania.
O autorze
1 min czytania 2020-02-27

25 lutego br. w sieci pojawiła się seria tajemniczych spotów, w których wystąpili znani polscy aktorzy: Agata Buzek, Katarzyna Żak, Justyna Wasilewska, Bartosz Bielenia, Jacek Braciak oraz Sebastian Stankiewicz. Filmy łączył jedynie wspólny tytuł – „Klub samotnych serc”. 

Okazało się, że filmy były teaserami nowej kampanii społecznej Fundacji #GłosemZwierząt, która pomaga ludziom znajdować życiowych, czworonogich towarzyszy. Celem akcji jest m.in. zachęcenie odbiorców do świadomej dobroczynności, a także adopcji zwierząt bezdomnych, zamiast ich kupowania.

W ramach inicjatywy wyemitowany został spot, w którym ponownie możemy zobaczyć ambasadorów akcji. Wszyscy oni wcielili się w postacie, które kierowane zupełnie odmiennymi motywacjami, postanowiły przełamać nieśmiałość i poszukać drugiej połówki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję spotu odpowiada agencja Kreatik, za produkcję i reżyserię Andiamo. Więcej informacji na temat kampanii znajduje się na stronie.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Mimo rosnącej świadomości społecznej, w schroniskach wciąż przybywa bezdomnych zwierząt. Aby zwrócić uwagę na los porzuconych czworonogów Fundacja Azylu pod Psim Aniołem oraz Browar NOOK umieścili psy poszukujące domu na butelkach piwa.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Z okazji tegorocznych walentynek Bolt postanowił połączyć to, co jego klienci lubią najbardziej – czyli zniżkowe kody – z akcją na rzecz zwierząt czekających na adopcję. Haczyk był jeden – aby otrzymać rabat, użytkownicy musieli zapoznać się z historiami czworonogów z pewnego warszawskiego schroniska.

PS3

To kolejna niesamowita akcja organizacji „Bieg na sześć łap” – w olsztyńskiej pizzerii Ravioli Street na opakowaniach pizzy umieszczane są zdjęcia bezdomnych psiaków, które szukają nowych domów.