Marka Under Armour partnerem tytularnym formuły „Hardcore” Runmageddonu

W 2020 roku 21-kilometrowa formuła Runmageddonu „Hardcore” zyskuje sponsora tytularnego. Jest nim marka odzieży sportowej Under Armour. Podczas polskich eventów trasy Hardcore’a pokonywać będą ambasadorzy Under Armour: aktor Alan Andersz i akrobatka Julia Maciuszek.
O autorze
1 min czytania 2020-02-27

Under Armour amerykańska marka profesjonalnej odzieży sportowej dołącza do grona sponsorów cyklu ekstremalnego biegu z przeszkodami. Staje się partnerem tytularnym formuły Hardcore.

Under Armour, tak jak Runmageddon, inspiruje ludzi do walki o lepszą wersję samego siebie. Motywuje ich do ciągłego doskonalenia swoich sportowych umiejętności. Ceni wytrwałość i siłę, dlatego też podczas tegorocznych, polskich formuł Hardcore zagwarantuje ich uczestnikom limitowane koszulki.

T-shirty partnera cyklu charakteryzuje wysoka jakość. Są wykonane ze specjalnego materiału HeatGear z wykorzystaniem technologii Anti-Odor oraz filtrem UPF 30+. Pierwsze 1100 koszulek będzie czekać już na uczestników zimowego wydarzenia. Podczas kolejnych edycji Runmageddonu z formułą Hardcore startujący również będą mogli otrzymać T-shirty marki. O ich dostępności decydować będzie czas zakupu pakietu. Osoby, które zrobią to z dużym wyprzedzeniem otrzymają limitowaną koszulkę i dodatkowo skorzystają z niższych cen.

Ponadto, podczas polskich eventów trasy Hardcore’a pokonywać będą ambasadorzy Under Armour: aktor Alan Andersz i akrobatka Julia Maciuszek. Swoim przykładem i podejściem do treningu po raz kolejny potwierdzą oni przesłanie marki „The Only Way Is Through”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Julia już podczas zimowego wydarzenia pokona odcinek 21 kilometrów i będzie reprezentować markę w najbardziej wymagającej kategorii Elite. Na swoim Instagramie @juliamaciuszek podzieli się relacją z wydarzenia i strefy Under Armour. Natomiast Alan podejmie się starcia z formułą Hardcore w czerwcowym biegu w Ełku, a jego przygotowania można już teraz śledzić na jego kanale na Instagramie @alandersz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing