Od kilku dni w mediach społecznościowych coraz częściej możemy zauważyć zdjęcia przedstawiające naszych znajomych jak wyglądali za młodu. Użytkownicy okraszają je hashtagiem #WyzwaniePrzyjęte, a następnie oznaczają kilka innych osób, by i oni opublikowali swoje zdjęcia z dzieciństwa.
I choć dokładnie nie wiadomo, z jakiego powodu powstała ta akcja, to niewątpliwie staje się ona coraz popularniejsza i każdego dnia dołącza do niej więcej osób. W tym m.in. znane marki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Swoimi kreacjami pochwaliły się już takie brandy, jak Netflix, Lenovo czy też Lasy Państwowe. Najciekawsze odpowiedzi na viralowy challenge przedstawiamy poniżej:
#1 Netflix
#2 Lenovo Polska
#3 Opel
#4 Acer
#5 Fundacja Zaczytani
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#6 Motorola
#7 Lasy Państwowe
#8 Mercedes-Benz Mojsiuk