67% Polaków, gdyby musiało ograniczyć korzystanie z mediów do tylko jednego z nich, wskazuje na internet. Jego „pierwszorzędność” jest najwyższa wśród najmłodszych badanych (16-24 lata – blisko 80% wskazań), ale wszystkie grupy wiekowe, łącznie z 50+ typują go na pierwszym miejscu.
Zmuszeni do ograniczenia korzystania z sieci do tylko jednego serwisu, polscy internauci najczęściej wskazują na strony globalnych gigantów: Youtube (23%), Facebook (22%) oraz Netflix (17%), ale do rankingu top5 załapały się też lokalne grupy – WP i Onet.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ramach telewizji, która dla 12% badanych, pozostaje najważniejszym medium (w grupie 55+ wskazanie nie jest wiele wyższe – 16%), najsilniejszą marką okazał się TVN (30% wskazań), za nim uplsowały się Polsat i TVP1 z wynikami mniejszymi o ok. połowę.
Badanie Wavemaker realizowane było w ub. tygodniu, a więc już w czasie domowej kwarantanny dużej części Polaków. Objęło 1,5 tys. Polaków z dostępem do sieci (metoda CAWI).
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024