Z uwagi na rozprzestrzeniającą się pandemię koronawirusa pod znakiem zapytania stoi wiele dużych wydarzeń, nawet tych, które mają się odbyć dopiero za kilka miesięcy. Wiele z nich zostało już nawet oficjalnie odwołanych lub przeniesionych – mowa tu chociażby o Igrzyskach Olimpijskich w Tokio oraz o Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej. Oba wydarzenia odbędą się dopiero w 2021 roku.
Podobne losy spotkały branżę modową – przedstawiciele Fédération de la haute couture et de la Mode, a także organizacji British Fashion Council poinformowali o odwołaniu tygodni mody męskiej w Paryżu i Londynie, które miały odbyć się w połowie czerwca br. Nie odbędzie się także paryski tydzień mody haute couture. Na tę chwilę nie wiadomo, czy kolekcje zostaną zaprezentowane w inny sposób.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Natomiast mediolański fashion week poświęcony modzie męskiej został przełożony na wrzesień br., kiedy to mają mieć miejsce prezentacje kolekcji mody damskiej.
To nie jedyne wydarzenia z branży modowej, które zostały odwołane z uwagi na panującą pandemię koronawirusa – w tym roku nie odbędzie się bowiem słynna Met Gala, a także rozdanie nagród Council of Fashion Designers of America (CFDA), nazywane Oscarami świata mody.
Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions poinformowali, że z uwagi na rozprzestrzeniającą się epidemię koronawirusa wydarzenie zostanie przełożone – z czerwca na październik.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Najpierw stopniowo z targów telekomunikacyjnych MWC 2020 wycofywały się kolejne marki technologiczne, ostatecznie zaś impreza została oficjalnie odwołana.