YouTube pracuje nad platformą Shorts, która byłaby konkurencją dla TikToka

YouTube pracuje nad platformą Shorts, która byłaby konkurencją dla TikToka
Portal The Information dotarł do informacji, z których wynika, że YouTube pracuje nad nową platformą, skierowaną do młodych użytkowników – miałaby ona stać się konkurencją dla TikToka.
O autorze
1 min czytania 2020-04-03

Jak donosi portal The Information, YouTube pracuje nad platformą Shorts – nową funkcją w swojej aplikacji mobilnej, która ma być skierowana do młodych osób. Swoim formatem ma przypominać popularny serwis TikTok i tym samym – stać się jego konkurencją. 

Dokładne szczegóły na temat platformy nie są na tę chwilę znane. Wiadomo jednak, że funkcja miałaby umożliwiać użytkownikom korzystanie z licencjonowanej muzyki dostępnej w aplikacji YouTube Music. 

Zgodnie z informacjami, do których dotarł portal The Information, Shorts miałoby pojawić się na rynku jeszcze pod koniec bieżącego roku.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co trzeciemu użytkownikowi aplikacji TikTok podoba się, że influencerzy tworzą kreatywne treści z udziałem brandów, a prawie co czwarty użytkownik zdecydował się na zakup pod wpływem twórcy – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez agencję GetHero.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W związku z tym, że ostatnio mamy znacznie więcej czasu na eksplorowanie internetu, postanowiliśmy zagłębić się w młodzieżowej aplikacji TikTok, na której oprócz czysto rozrywkowych treści, znajdziemy także wiele przykładów działań marketingowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się