O tym, że tegoroczna edycja Cannes Lions nie odbędzie się w planowanym terminie mówiono już od jakiegoś czasu – w połowie marca br. organizatorzy wydarzenia oficjalnie poinformowali, że wydarzenie zostało przeniesione na październik br. w związku z panującą pandemią koronawirusa. Teraz jednak podjęto decyzję o całkowitym odwołaniu konkursu.
Philip Thomas, przewodniczący Cannes Lions, poinformował, że najbliższa edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności odbędzie się dopiero w 2021 roku w dniach w dniach 21-25 czerwca. Podkreślił przy tym też, że wpływ na tę decyzję miała trudna sytuacja, w jakiej aktualnie znajduje się branża kreatywna z powodu pandemii.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nieoficjalnie mówi się jednak, że odwołanie tegorocznej edycji Cannes Lions miało związek z decyzją największych holdingów i agencji reklamowych, takich jak m.in. Wieden+Kennedy czy WPP, o rezygnacji z udziału w wydarzeniu z uwagi na negatywne dla branży skutki (przede wszystkim finansowe) wywołane pandemią.
PS
Tegoroczne tygodnie mody męskiej w Paryżu i Londynie, które miały odbyć się w czerwcu br., zostały oficjalnie odwołane. Podobny los spotkał haute couture fashion week, który zaplanowano na drugi tydzień lipca br. Ma to związek z pandemią koronawirusa.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Odwołane zostały także Igrzyska Olimpijskie w Tokio oraz Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Oba wydarzenia odbędą się dopiero w 2021 roku.