– Wirtualny doradca pracuje 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, co czyni go najbardziej dostępnym i jednocześnie „zapracowanym” sprzedawcą CCC. Jest to niezwykle istotne szczególnie teraz, gdy jesteśmy ograniczeni jeśli chodzi o bezpośredni kontakt klientów z pracownikami sklepów – mówi Robert Prokopowicz, szef Działu Obsługi Klienta CCC.
CCC jest jednym z liderów we wprowadzaniu innowacyjnych narzędzi IT dla klienta. Rozwiązanie wirtualnego sprzedawcy funkcjonuje w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji i rozwijane jest wspólnie z firmą YoshAI.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Chatbot opracowany jest na bazie rozwiązania Google – Dialogflow i umożliwia zautomatyzowaną obsługę użytkownika poprzez maszynę, która poprzez dialog w formie tekstowej oraz głosowej odpowiada na zapytania użytkownika. Aby skorzystać z pomocy wirtualnego sprzedawcy wystarczy zalogować się na Fanpage CCC Shoes & Bags i kliknąć ikonkę Messengera lub w Google Assistant poprzez wywołanie „Porozmawiaj z CCC”. Chatbot cały czas uczy się nowych zapytań klientów, przez co sprawnie odpowiada na bieżące potrzeby informacyjno-doradcze.