Brand Leaders – Superbrands wspiera liderów marki

Superbrands, projekt nagradzający aktualnych liderów wśród najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich w Polsce, w tym roku wesprze pionierski program szkoleń dla osób zarządzających markami - Brand Leaders.
O autorze
1 min czytania 2013-11-20

Cykl został opracowany przez firmę szkoleniowo-doradczą Lidermatic oraz grupę partnerów branży marketingowej. Szkolenia startują już w listopadzie.

Projekt Superbrands każdego roku nagradza liderów wśród marek biznesowych i konsumenckim. Organizatorzy rozumieją jednak jak ważni są ludzie, którzy tworzą sukces marki, dlatego w tym roku zdecydowali się wesprzeć program przywództwa marketingowego Brand Leaders. Cykl, autorstwa Moniki Nowaczewskiej z firmy Lidermatic, ułatwia integrowanie i motywowanie zespołów marketingowych, sprzedażowych i produktowych do rozwijania i budowania marki sukcesu, a także wskazuje, jak skutecznie inspirować i aktywować zespoły marketingowe do tworzenia dynamicznych inicjatyw dla marki. Program Brand Leaders powered by Superbrands wspomaga również menedżerów w rozwijaniu cech przywódczych.

– Superbrands rozumie, jak istotni dla każdej marki są ludzie, którzy pracują na jej sukces – wyjaśnia Monika Kowalewska, Dyrektor Projektu Superbrands. – Dlatego też wspieramy program Brand Leaders, doceniając jego wartość dodaną w procesie budowania marki.

Warsztaty, organizowane w ramach programu Brand Leaders, obejmują cztery bloki tematyczne. Trzy z nich dedykowane są specjalistom do spraw marketingu i sprzedaży. Są to: Przywództwo a zarządzanie marką, Zarządzenie marką B2B, Zarządzenie marką a wyniki sprzedażowe. Czwarty blok tematyczny- Skuteczna współpraca z klientem na rzecz jego marek – przeznaczony jest dla branży reklamowej, tj. agencji i domów mediowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Ideą warsztatów eksperckich Brand Leaders było i jest zaoferowanie innego spojrzenia na tworzenie sukcesu marki – poprzez rozwijanie umiejętności przywódczych wśród zarządzających marką w kontekście celów jakie na co dzień realizują dla swoich marek. To -naszym zdaniem- nowatorskie podejście, łączące „miękkie” umiejętności zarządzania z twardymi umiejętnościami zarządzania marką. – wyjaśnia Monika Nowaczewska, Lidermatic. – Dodatkową nowością jest też spojrzenie na zarządzanie marką z punktu widzenia współpracy i szukania sprzymierzeńców w osiąganiu sukcesu marki wśród zespołów sprzedażowych i wśród usługodawców pracujących na rzecz realizacji celów marketingowych. A wszystkiemu towarzyszy idea nadrzędna: to ludzie tworzą sukces marki – dodaje.

Profesjonaliści działający na rzecz sukcesu marki mogą skorzystać z jednodniowych warsztatów prowadzonych metodologią Lidermatic w dynamicznej formie łączącej w sobie prezentacje, rozwiązywanie przypadków biznesowych, kreacje, gry i symulacje, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusję grupową oraz pracę nad własnym projektem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji na stronie: www.brandleaders.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się