Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

PGE unieważniła przetarg na wybór domu mediowego

Mając na uwadze transparentność, równe traktowanie Wykonawców i konkurencyjność ofert, PGE unieważniła przetarg na dom mediowy. Postępowanie ogłoszone w 2019 r. było obarczone wadą, która uniemożliwiała jednoznaczne porównanie przesłanych ofert.
O autorze
0 min czytania 2020-04-08

Wada postępowania wynikała z nieprawidłowości w Formularzu Gwarancji Zakupowych, w którym znalazły się tytuły, których status nie jest jednoznaczny, a co za tym idzie Wykonawcy w sposób nieporównywalny odnieśli się do cen proponowanych za te nośniki. W konsekwencji złożone zostały oferty, których nie da się jednoznacznie porównać.

Porównywalność ofert w poszczególnych nośnikach jest podstawą realnej konkurencyjności postępowania i wyrazem przestrzegania zasady równego traktowania Wykonawców.

Zadaniem domu mediowego miało być doradztwo, planowanie i kupowanie powierzchni reklamowych, zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz działania w obszarze marketingu zintegrowanego związane z reklamą wizerunkową, produktową i sprzedażową dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej, PGE Obrót i PGE Energia Ciepła.

PGE planuje ogłoszenie nowego postępowania zakupowego na wybór domu mediowego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj