Wada postępowania wynikała z nieprawidłowości w Formularzu Gwarancji Zakupowych, w którym znalazły się tytuły, których status nie jest jednoznaczny, a co za tym idzie Wykonawcy w sposób nieporównywalny odnieśli się do cen proponowanych za te nośniki. W konsekwencji złożone zostały oferty, których nie da się jednoznacznie porównać.
Porównywalność ofert w poszczególnych nośnikach jest podstawą realnej konkurencyjności postępowania i wyrazem przestrzegania zasady równego traktowania Wykonawców.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zadaniem domu mediowego miało być doradztwo, planowanie i kupowanie powierzchni reklamowych, zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz działania w obszarze marketingu zintegrowanego związane z reklamą wizerunkową, produktową i sprzedażową dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej, PGE Obrót i PGE Energia Ciepła.
PGE planuje ogłoszenie nowego postępowania zakupowego na wybór domu mediowego.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024