Publicis Groupe stworzyła inkubator pomysłów na pomoc w czasie pandemii

Publicis Groupe Polska stworzyła wewnętrzną inicjatywę, której celem jest zbieranie, rozwijanie i wdrażanie pomysłów na pomoc potrzebującym w czasie pandemii koronawirusa.
O autorze
1 min czytania 2020-04-14

Publicis Groupe Pomaga tworzą pracownicy wszystkich agencji i departamentów specjalistycznych Publicis Groupe w Polsce, którzy chcą angażować się w pomoc służbom najbardziej narażonym na niebezpieczeństwo zakażenia wirusem, klientom rozwijającym własne działania odpowiedzialności społecznej, drobnym przedsiębiorcom, których dotykają skutki pandemii lub chcą pomagać swoim bliskim i współpracownikom w niwelowaniu uciążliwości związanych z obecną sytuacją.

– Niemal od samego początku, kiedy do wszystkich nas dotarło z jak dużym zagrożeniem i wyzwaniami będziemy się zmagać w kolejnych tygodniach, pracownicy Publicis Groupe zaczęli szukać możliwości wsparcia najbardziej potrzebujących. To był impuls do stworzenia projektu Publicis Groupe Pomaga, który stał się naszym wewnętrznym inkubatorem programów związanych z pomaganiem. Łączymy osoby wychodzące z inicjatywami, wspieramy się w rozwijaniu pomysłów, pomagamy w szukaniu niezbędnych środków i zasobów – mówi Piotr Ruszak, chief communications officer Publicis Groupe.

Dzięki Publicis Groupe Pomaga już zrealizowane zostały bardzo konkretne projekty, takie jak dostarczenie kilkuset osłon na twarz dla medyków z pięciu szpitali w Warszawie. Część osłon została wydrukowana własnymi siłami na drukarce 3D i trafi do Centrum Zdrowia Dziecka. Do lekarzy trafił także transport owoców. W tym czasie Grupa Publicis jeszcze aktywniej współpracuje z Fundacją K.I.D.S. pomagając rozwijać technologię telemedycyny w Centrum Zdrowia Dziecka, która już wkrótce pozwoli lekarzom na zdalną opiekę nad pacjentami oddziałów kardiologii i psychiatrii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kolejnych etapach planowane jest też wykorzystanie kompetencji commerce Grupy, które mają pomóc mikro przedsiębiorcom w rozwoju sprzedaży online. Agencje Publicis Groupe aktywnie wspierają swoich klientów w rozwijaniu działań odpowiedzialności społecznej, szukając odbiorców, fundacji i zasobów do realizacji programów pomocowych.

Publicis Groupe Pomaga to także platforma, w której pracownicy wspierają się wzajemnie w niwelowaniu trudności związanych z izolacją w domach. Wymieniają się poradami jak efektywnie pracować na home office i godzić to z opieką nad najmłodszymi oraz innymi obowiązkami domowymi, dzielą się doświadczeniami i ciekawymi pomysłami na spędzenie czasu po pracy. W ramach inicjatyw powstają też pomysły na wspólne spędzanie czasu online, na przykład podczas wirtualnych warsztatów tanecznych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W projekcie Publicis Groupe Pomaga aktywnie uczestniczy ponad 150 osób, które wspierają i inspirują całą organizację.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się