Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#pharmacyheroes – Polska Grupa Farmaceutyczna ruszyła z akcją wspierającą farmaceutów

#pharmacyheroes to międzynarodowa akcja wdzięczności farmaceutom, którzy w czasie pandemii koronawirusa wspierają walkę o zdrowie pacjentów. Kampania rozpoczęła się kilka dni temu, a już przyłączyło się do niej wielu farmaceutów reprezentujących ponad 100 krajów na całym świecie.
O autorze
1 min czytania 2020-04-14

W czasie pandemii koronawirusa wiele mówi się o poświęceniu i heroicznej pracy, jaką na co dzień wykonują pracownicy służby zdrowia – lekarze, pielęgniarki, ratownicy medyczni. Wśród nich są także farmaceuci, którzy często stoją na pierwszej linii frontu udzielając porad setkom pacjentów dziennie. 

 – Pacjentowi często łatwiej przyjść do apteki, którą ma pod domem, niż do lekarza, do którego musi się umówić na wizytę i poczekać, a obecnie nie ma w ogóle takiej możliwości. Kiedy ma jakiś drobny problem zdrowotny, nierzadko pierwsze kroki kieruje właśnie do apteki po poradę. To właśnie z tego powodu farmaceuci są na co dzień wystawieni na ogromne ryzyko kontaktu z różnego rodzaju wirusami i bakteriami. Także koronawirusem, przed którym często nie są w stanie się wystarczająco ochronić – tłumaczy dr Piotr Merks z Polskiej Grupy Farmaceutycznej.

Mimo ogromnego ryzyka, jakie ze sobą niesie, praca farmaceutów jest dzisiaj niezbędna z punktu widzenia bezpieczeństwa milionów pacjentów. Stąd pomysł na kampanię, która ich wesprze i pokaże, że to poświęcenie jest dostrzegane i docenianie. 

Kampania realizowana jest pod patronatem Międzynarodowej Federacji Farmaceutycznej (FIP), a dołączyć do niej może każdy farmaceuta w Polsce i na świecie. Zasady działania są proste – wystarczy zrobić sobie zdjęcie ze znakiem litery „P” uformowanym z własnych rąk, opublikować je na swoich kanałach social media, koniecznie otagowane hasłem #pharmacyheroes, a także podesłać organizatorom na adres: [email protected], dzięki czemu zdjęcie będzie mogło trafić do kolejnych kanałów komunikacyjnych, w tym na dedykowanego fanpage’a Pharmacy Heroes na Facebooku oraz na stronę projektu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Inicjatywie towarzyszy film opatrzony polskimi napisami.

Dodatkowo powstały filmy prezentujące naszych, polskich bohaterów: farmaceutki z Łowicza oraz farmaceutów z Chobieni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

W połowie marca br. Polska Grupa Farmaceutyczna zaprezentowała poruszający spot, w którym pokazano kulisy pracy kierowców odpowiedzialnych za transport leków do miejsc, gdzie są najbardziej potrzebne, w dobie panującej epidemii koronawirusa.

PS2

Koronawirus rozprzestrzenia się coraz szybciej i zbiera coraz większe żniwa. W celu wyjścia naprzeciw tej trudnej sytuacji wiele marek zdecydowało się wesprzeć swoich klientów na różne sposoby.