YouTube Ads Leaderboard: Energetyczne klipy na YouTubie w marcu

Marcowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard przedstawia siębardzo różnorodnie. Z jednej strony prawdziwe święto kolorów w reklamach Samsunga lub eobuwie.pl, z drugiej zaś – ważny temat bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych w kampanii społecznej PKP.
O autorze
1 min czytania 2020-04-17

Na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard w marcu 2020 znalazła się reklama Samsung Polska Samsung Galaxy S20 | Zmień spojrzenie, która prezentuje zaawansowane możliwości aparatu fotograficznego w nowej serii smartfonów Samsung Galaxy S20. W klipie wykorzystany został energetyczny utwór „Rocket Fuel” w wykonaniu DJ Shadowa i De La Soul, który nadaje spotowi niesamowite tempo. Za kreację reklamy odpowiada agencja Leo Burnett. 

Drugie miejsce w marcu należy do klipu eobuwie.pl „Kolekcja spring/summer 2020”. Ten spot pełny kolorów to wizytówka najnowszej kolekcji wiosna/ lato 2020. Warto zaznaczyć, że za koncepcję i montaż, jak i realizację kampanii na 8 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej odpowiadała sama firma eobuwie.pl, zaś zdjęcia powstały przy współpracy z fotografem Wojciechem Rudzkim. 

Podium w marcu zamyka spot kampanii społecznej PKP Polskie Linie Kolejowe SA  #ŻółtaNaklejkaPLK na wszystkich przejazdach dotyczący bezpieczeństwa. Klip informuje o oznakowaniu 14 tys. przejazdów kolejowo-drogowych odblaskowymi naklejkami, które zawierają indywidualny numer przejazdu oraz telefony alarmowe. W przypadku awarii auta na przejeździe, zgłoszenie na nr 112 indywidualnego numeru przejazdu precyzyjnie określi miejsce zdarzenia, a kolejarze wstrzymają ruch pociągów. 

W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard znalazło się także wideo Halls Poland Halls Gumy, w którym gamerka przechodzi przez kolejne poziomy gry, a także przygotowana przez agencję Ogilvy reklama NOWOŚĆ! Sudafed Dex – 4 w 1 – Mądry sposób na katar i podrażnioną śluzówkę nosa prezentująca preparat Sudafed Xylospray DEX na katar. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj