Już po raz ósmy Muzeum Polin zachęcało do akcji społeczno-edukacyjnej Żonkile, której celem było upamiętnienie wybuch powstania w getcie warszawskim 19 kwietnia 1943 roku.
Akcji towarzyszy hasło „Łączy nas pamięć”, które obecnie nabiera szczególnego znaczenia. Obecna sytuacja zmusza nas do zachowania społecznego dystansu. W takich chwilach jeszcze bardziej istotna staje się wartość wspólnoty i ludzkiej solidarności.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W tym roku po raz pierwszy na ulicach Warszawy nie dało się spotkać wolontariuszy rozdających Żonkile. Ich rolę zajęła sieć ekranów digital OOH firmy Screen Network. Na ekranach wyświetlane były podobizny ambasadorów akcji (min. Andrzej Seweryn, Barbara Kurdej-Szatan, Dorota Wellman, Dawid Podsiadło), którzy zachęcali mieszkańców warszawy do przypięcia wirtualnego Żonkila w mediach społecznościowych.
Przekaz wyświetlany był między innymi na ekranach zlokalizowanych na dworcu centralnym, wielkopowierzchniowych ekranach LED na hotelu Marriott oraz na elewacji centrum handlowego „Plac Unii City Shopping”, a także na sieci przydrożnych ekranów LED City.
Ekrany Screen Network docierają aż do ponad 8 milionów Polaków dziennie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing