Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Facebook wprowadza nową reakcję w związku z pandemią koronawirusa

Facebook wprowadza nową reakcję w związku z pandemią koronawirusa
Facebook postanowił wprowadzić nową reakcję, nawiązującą do obecnej sytuacji, w której wszyscy się znajdujemy – za jej pomocą będziemy mogli wyrazić troskę, wsparcie wobec innych użytkowników portalu. Podobna ikonka pojawi się też w Messengerze.
O autorze
1 min czytania 2020-04-20

Do tej pory na Facebooku mogliśmy korzystać z sześciu reakcji – oprócz charakterystycznej ikonki „Lubię to”, mieliśmy również do wyboru przyciski m.in. wyrażające złość, zdziwienie czy też rozbawienie. 

Teraz popularny portal społecznościowy postanowił wprowadzić nową reakcję, która nawiązuje do pandemii koronawirusa – czyli czasów, w których jesteśmy odizolowani od reszty, w większości przypadków nawet od rodziny i obawiamy się o własne zdrowie, a także naszych bliskich. 

W związku z tym użytkownicy serwisu dostali teraz możliwość wyrażenia pod postami reakcji o nazwie „Care”, która symbolizuje troskę, a także wsparcie wobec innych osób. Co więcej, nowa ikonka dostępna będzie zarówno na Facebooku, jak i na Messengerze – z tą różnicą, że w portalu społecznościowym występuje ona jako emotikon przytulający serce, a w komunikatorze – jako pulsujące fioletowe serce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Facebook udostępnia nową reakcję globalnie i ma ona pojawić się u wszystkich użytkowników jeszcze w tym tygodniu. 

Na tę chwilę nie wiadomo czy reakcja zostanie wprowadzona do portalu na stałe. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przedstawiciele Facebooka zapowiedzieli walkę z rozprzestrzenianiem się fałszywych informacji na temat koronawirusa. Z portalu społecznościowego usuwane będą nieprawdziwe treści na jego temat, w tym m.in. te dotyczące „alternatywnych” sposobów leczenia.

PS2

Facebook uruchomił właśnie fukcję Community Help w Polsce. Za jej pośrednictwem użytkownicy mogą prosić o pomoc lub oferować ją tym, którzy są w potrzebie w związku z epidemią.