Stephen Taylor nowym dyrektorem marketingu w HMD Global

HMD Global, producent telefonów i smartfonów Nokia, zatrudnił Stephena Taylora na stanowisko szefa globalnych struktur marketingu. Nowy dyrektor wcześniej pełnił tę funkcję m.in. w firmie PayPal.
O autorze
1 min czytania 2020-04-23

Taylor wnosi ze sobą do HMD Global blisko 30 lat doświadczenia w sprzedaży i marketingu. Wcześniej kreował wizerunek globalnych liderów branży technologicznej, pracując m.in. dla takich firm, jak PayPal czy Samsung. W HMD Global Taylor będzie odpowiedzialny za strategię marketingową całej firmy, a także poszczególnych produktów z szerokiego portfolio smartfonów i telefonów klasycznych marki Nokia. Nowy dyrektor marketingu będzie raportował bezpośrednio do Floriana Seiche, CEO HMD Global.

Przed dołączeniem do nowego pracodawcy Taylor był dyrektorem marketingu regionu EMEA (kraje Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki) w firmie PayPal, gdzie odpowiadał za modernizację podejścia do marketingu w obszarze digital. Jeszcze wcześniej, zarządzając europejskimi strukturami marketingu w Samsungu, miał wkład w transformację marki w takich obszarach, jak e-commerce czy media społecznościowe. Taylor rozpoczynał swoją karierę w rodzimych firmach, pracując m.in. dla marki Gillette.

Taylor dołączył do HMD Global niedługo po ogłoszeniu premier trzech smartfonów z pierwszym prawdziwie globalnym urządzeniem 5G Nokia 8.3 na czele. W ostatnim czasie HMD Global pokazało światu również muzycznego przedstawiciela telefonów klasycznych (Nokia 5310) oraz własną usługę roamingu danych HMD Connect, która umożliwi ludziom z całego świata korzystanie z danych podczas dalekich podróży.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj