Zaspani internauci byli lokalizowani natychmiast po zamieszczeniu wpisu w mediach społecznościowych – Wykorzystując nasze narzędzie do monitoringu Internetu, identyfikowaliśmy po statusach osoby, które ewidentnie potrzebowały solidnej dawki energii – wyjaśnia Michał Sadowski z Brand24.
Działalność #RockstarTeam to przykład konsekwentnie realizowanej strategii – Marka Rockstar jest młoda, odważna i chętnie w swojej komunikacji wykorzystuje nowe media. Konsument jest dla nas bardzo ważny, więc każda możliwość dotarcia do niego w zaskakujący i angażujący sposób jest przez nas wykorzystywana – podkreśla Adam Mickiewicz, brand manager Rockstar Energy Drink. Osoby, do których trafiła ekipa, otrzymały specjalne, pobudzające pakiety Rockstara.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jesienny okres sprawił, że członkowie ekipy miały naprawdę wiele do zrobienia. – Przez cały tydzień widzieliśmy bardzo duże zainteresowanie #RockstarTeam. Często udawało się nam wywołać zaskoczenie u osób, które nie spodziewały się naszej wizyty. Licząc liczbę interakcji na Facebooku, Twitterze i YouTube możemy powiedzieć, że akcja odniosła sukces. Dzięki temu, że połączyliśmy działania offline z online akcja zyskała duży zasięg pomimo, że team działał tylko na terenie Warszawy – mówi Paweł Suchocki, dyrektor Buzz Media.
Osią komunikacji kampanii był fan page www.facebook.com/RockstarPoland i kanał na YouTube:
Patronat nad akcją objęło Antyradio. W porannej audycji „Pobudzenie” słuchacze mogli usłyszeć #RockstarTeam, a także reakcje osób, do których zawitał Team.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Buzz Media realizuje stałą obsługę Rockstar Energy Drink w mediach społecznościowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing