Produkcje Platige Image z dwiema nominacjami do Webby Awards

W 24. edycji Webby Awards People’s Choice szanse na zwycięstwo mają dwa tytuły, nad którymi pracowali artyści z Platige Image. Są to Apex Legends – Stories From The Outlands wyprodukowany dla Electronic Arts oraz cinematic gry Metro Exodus stworzony dla Deep Silver.
O autorze
1 min czytania 2020-04-30

Oba tytuły rywalizują w kategorii „Branded Entertainment – Games”. Głosowanie jest aktywne do 7. maja.

Webbys Award, nazywane Internetowymi Oscarami, to powołane przez Międzynarodową Akademię Sztuki Cyfrowej i Nauki (IADAS) nagrody przyznawane od 1996 roku. Ich celem jest uhonorowanie działań przyczyniających się do kreatywnego i profesjonalnego rozwoju Internetu oraz mediów interaktywnych. Wyróżnienia wręczane są w dwóch głównych kategoriach – The Webby Award oraz The Webby People’s Voice Award. Nominowanych do obu kategorii wybierają członkowie Akademii, natomiast People’s Voice Award jest przyznawana na zasadzie otwartego głosowania internautów, zgodnie z duchem otwartości Internetu.

– Tegoroczne nominacje dla dwóch dużych projektów, w które byliśmy zaangażowani, to dla nas przywilej i wielkie wyróżnienie. Cieszymy się, że jakość naszych produkcji jest zauważana i doceniana na całym świecie. Dziękujemy Electronic Arts i Deep Silver za możliwość pracy przy tak wspaniałych tytułach – komentuje Karol Żbikowski, CEO Platige Image.

Trailer Metro Exodus Artyom’s Nightmare zdobył wcześniej prestiżową nagrodę Animago Award 2019 w kategorii Best Game Cinematic. Produkcja była wyróżniana również na Vega Digital Awards 2019, gdzie zwyciężyła w kategoriach: Animacja, Gra oraz Efekty wizualne, a także zdobyła drugie miejsce w kategorii Reżyseria. Trailer został zdobył też brąz w kategorii Animacja na Ciclope Festival 2019.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współtworzona przez Platige Image seria Apex Legends Stories From The Outlands jest dopełnieniem uniwersum znanego z gier Electronic Arts – Apex Legends. Animacje odkrywają nowe fakty oraz pokazują nieznane historie bohaterów. Premiera każdego odcinka serii jest dużym wydarzeniem wśród fanów gry.

Współtworzone przez polskie studio tytuły konkurują z takimi produkcjami jak: The Heist on the Row | A Carnival Row RPG (Nerdist), Stream Collider (215 McCann) i Play With Life (Hey Wonderful). Głosować można do 7. maja pod tym linkiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się