Klienci Komputronik ponownie mogą robić zakupy w sklepach stacjonarnych. Wszystkie salony są przygotowane na ponowne przyjęcie konsumentów. Ze względów bezpieczeństwa Grupa Komputronik wdrożyła szereg rozwiązań, które zapewnią najwyższy poziom bezpieczeństwa i higieny.
Przy stanowiskach kasowych oraz punktach obsługi klienta zostały zamontowane ochronne ekrany wykonane z pleksi, a wszyscy pracownicy Komputronik są wyposażeni w osłony twarzy. Dodatkowo w salonach znajdują się dozowniki z płynem dezynfekującym.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pracownicy salonów regularnie będą także czyścić towar z ekspozycji i miejsca wspólne. Wszyscy klienci muszą także zachowywać bezpieczny, dwumetrowy, dystans od siebie. W salonach klienci mogą także znaleźć informacje o podstawowych zasadach bezpieczeństwa.