Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Michał Rutkowski został nowym dyrektorem zarządzającym agencji K2

Z początkiem maja Michał Rutkowski objął funkcję nowego dyrektora zarządzającego agencją K2, zastępując Krystynę Szlassę, która wkrótce rozpocznie urlop macierzyński. Ostatnio był dyrektorem marketingu i strategii marki w Gazeta.pl.
O autorze
1 min czytania 2020-05-05

– Michał Rutkowski łączy wieloletnie doświadczenie z agencji digitalowej z pracą w działach marketingu po stronie klienta. Współtworzył wiele wybitnych kampanii reklamowych, jest jednym z architektów „Ostatniego Twojego Weekendu”, najbardziej nagradzanej realizacji w historii polskiej reklamy. Wierzę, że równie wielkie projekty będziemy realizowali wspólnie, dla klientów K2 – mówi Paweł Wujec, prezes K2.

Rutkowski jest związany z branżą marketingową od ponad 20 lat. Przez ponad 15 lat pracował w grupie agencji marketingowych DDB, między innymi jako dyrektor strategiczny i dyrektor zarządzający agencji digitalowej Tribal DDB. Ostatnie 4 lata spędził w Agorze, gdzie odpowiadał za strategię i działania marketingowe B2B i B2C dla portalu Gazeta.pl. Wcześniej był zastępcą dyrektora generalnego Grupy naTemat.

– Niektórzy mogliby uznać, że czasy pandemii i kryzysu to dziwny moment na decyzję o zmianie pracy. Ale taka propozycja nie pojawia się często, a marce K2 się nie odmawia. Będziemy koncentrować się na drugim znaczeniu słowa kryzys, które oznacza szansę – zarówno dla samego K2, jak i dla klientów agencji. Rynek pokona pandemię, biznes przezwycięży recesję i nadejdzie nowa normalność. Taka, w której wygrają marki najlepiej do przygotowane do nowej rzeczywistości – mówi Rutkowski.

Michał Rutkowski realizował projekty m.in. dla McDonald’s, Unilevera, Brown Forman, BNP Paribas, Mastercard, PKO BP, Allegro, Kompanii Piwowarskiej, Canal+, Storytel, Next Film i Johnson&Johnson. Jest wykładowcą Szkoły Strategii Marki organizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz laureatem, jurorem i prelegentem wielu konkursów i konferencji branżowych, m.in. Effie, Innovation, KTR, MIXX Awards, Cannes Lions, Epica, Golden Drum, Forum IAB, WAN-IFRA, INMA i Contagious.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj