Nie wszyscy czekają na zmiany, niektórzy biorą sprawy we własne ręce i realizują pomysły zrodzone przy wirtualnej biurowej kawie. Dziewczyny z Molton pokazały nowe talenty. Nie tylko wprowadziły sprzedaż w siedzibie marki na życzenie klientki i porady stylizacyjne przez telefon ale także same zorganizowały sesję.
Kierowniczki regionalne wcieliły się w rolę modelek, a po drugiej stronie obiektywu stanęła Marta marketing manager marki. Stylizacje dla każdej z Pań przygotowała Monika sales manager, a wszystko to dopełniła makijażem jedna z kierowniczek – Karolina. W sesji wziął też udział piękny adoptowany niedawno przez Karolinę pies Santos, który nie odstępuje swojej nowej właścicielki na krok.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dzięki tej inicjatywie pracownice Molton zachęciły klientki marki do bliższego kontaktu. Pokazały, że ubrania przez nie sprzedawane są także przez nie noszone i czują się w nich dobrze oraz, że pasują one każdej kobiecie, nie tylko zawodowym modelkom. Panie są w różnym wieku i każda z nich znalazła w ofercie Moltonzestaw, w którym czuła się piękna i elegancka.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024