Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nie bij mnie – kochaj mnie! Akcja MIŚ Fundacji WOŚP

Dziś pluszaki czekały na przechodniów na przystankach, ulicach czy w parkach - w Warszawie, Zielonej Górze, Szczecinie, Gorzowie Wielkopolskim, Wrocławiu, Krakowie, Rzeszowie, Poznaniu oraz Zduńskiej Woli. Nie były to jednak zwykłe misie - każdy z nich ma swoją historię.
O autorze
1 min czytania 2013-12-02

Akcja Miś, 02.12.2013r., fot. Łukasz Widziszowski

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy tworząc „Akcję MIŚ” chciała zwrócić uwagę na problem przemocy wobec dzieci. Niestety wciąż słyszymy, że do szpitali, dla których WOŚP kupuje sprzęt medyczny, trafiają dzieci, których obrażenia zostały spowodowane agresywnym zachowaniem osoby dorosłej. Nie zgadzając się z taką sytuacją i stanowczo protestując przeciwko takim zachowaniom, Fundacja postanowiła spontanicznie zorganizować „Akcję MIŚ”.

– Od 22 lat Fundacja WOŚP do polskich szpitali kupuje sprzęt medyczny, który ratuje życie dzieci. Dzieci, które bardzo często rodzą się chore, dzieci, które zapadają na różne ciężkie choroby podczas swojego życia. Nie zgadzamy się, protestujemy przeciwko temu, aby do polskich szpitali trafiały dzieci w skutek pobicia, maltretowania przez osoby dorosłe. Nie zgadzajmy się na to wszyscy! Kochaj mnie, nie bij mnie! – mówi Jerzy Owsiak prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

Celem naszej akcji, było zwrócenie uwagi przechodniów. Chcieliśmy sprawić, że zatrzymają się na chwilę, przeczytają co pluszowy miś ma im do powiedzenia. Liczyła się reakcja! Chcemy pokazać, że warto jest podejść do małej, bezbronnej osoby. Sprawdzić co się dzieje, REAGOWAĆ!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszyscy, którzy zabrali swojego misia, mogą przeczytać jego historię na specjalnie przygotowanej stronie internetowej www.historiamisia.pl . Na fanpage’u WOŚP w serwisie Facebook można znaleźć zdjęcia wysłane przez nowych właścicieli misiów, m.in. z miejsc, gdzie je znaleźli.

Według statystyk policji w ubiegłym roku 19 172 dzieci padło ofiarą przestępstw w rodzinie. To jedno z nastrudniejszych do udowodnienia przestępstw, większość z nich dzieje się w zaciszu domów, rodzina jest zastraszana przez oprawcę, a sąsiedzi najczęściej „nic nie słyszą”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Badanie realizowane na zlecenie Fundacji Dzieci Niczyje pokazało, że 9 proc. młodzieży padło ofiarą co najmniej jednej z form wykorzystywania seksualnego bez kontaktu fizycznego. Najczęściej jest to słowne molestowanie seksualne (5,3%) oraz werbowanie do celów seksualnych w internecie (5,1%). Natomiast 6 % nastolatków padło ofiarą co najmniej jednej z form wykorzystywania seksualnego z kontaktem fizycznym.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nie bądź obojętny wobec przemocy zwłaszcza w stosunku do dzieci, które same nie potrafią się bronić. Jeżeli jesteś ofiarą przemocy, bądź świadkiem zdarzenia, lub podejrzewasz, że ktoś może być bity czy dręczony psychicznie – zadzwoń pod bezpłatną Niebieską linię – Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie – telefon: 801 889 880.

Akcja Miś, fot. Łukasz Widziszowski