Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#CNTogether: Rodzinka Cartoon Network dla całej rodziny

Od nauki rysowania po taneczne zabawy – Cartoon Network rozpoczyna inicjatywę, której celem jest wsparcie dzieci i rodziców w czasie kwarantanny. Stacja wprowadza do emisji nowe treści, a także udostępnia darmowe materiały i pomysły na ciekawe domowe aktywności.
O autorze
1 min czytania 2020-05-06

W odpowiedzi na przymusową izolację na całym świecie, Cartoon Network rozpoczął kampanię #CNTogether. Inicjatywa jest częścią globalnej akcji stacji i ma na celu pomoc dzieciom w zachowaniu bezpieczeństwa, pobudzenie kreatywności, a także dostarczenie darmowej rozrywki w czasie, który wymaga od wszystkich rodzin wiele cierpliwości. #CNTogether to pełne humoru pomysły na rozwój, naukę i zabawę – wszystko przy wsparciu uwielbianych przez dzieci bohaterów. 

W ramach profilaktyki stacja udostępnia, w odpowiedniej dla najmłodszych formie, wskazówki dotyczące zasad bezpiecznego zachowania, a także materiały rozwijające zdolności manualne czy motoryczne – w tym lekcje malowania i taneczne zabawy. W klipach i instruktażach najważniejszą rolę odgrywają bohaterowie najpopularniejszych produkcji emitowanych na Cartoon Network, w tym: „Atomówki”, „Między nami, misiami”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „DC Super Hero Girls”, „Ben 10” czy „Pora na przygodę!”.

– Zawsze staramy się odpowiadać na potrzeby naszych młodych widzów. Wiemy, że wielu z nich spędza obecnie większość czasu w domu. Cieszymy się, że mamy możliwość wykorzystania uwielbianych przez najmłodszych produkcji, aby przekazać ważne komunikaty na temat bezpieczeństwa, a także zapewnić jeszcze więcej rozrywki, tym samym rozwijając zdolności naszych widzów – mówi Małgorzata Chapman, VP brand and content engagement & head of Kids Channels Central and Eastern Europe, WarnerMedia.

Cartoon Network udostępni na swojej platformie poniższe materiały: 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Poradniki, dzięki którym dzieci będą mogły w warunkach domowych przebrać się za jedną z Atomówek czy postaci z „Ben 10”: Gigantozaura, Pacaka, Gniewa, Czterorękiego, Inferno.
  • Instruktaże DIY (zrób-to-sam) z najciekawszymi postaciami, w tym: stworzenie własnej osłonki na telefon, dużego malowidła z codziennych przedmiotów, skarbonki Jojo, ramki z Atomówkami, maski Bajki czy zakładki do książek.
  • Zajęcia gimnastyczne z Gumballem, Lodomirem czy Finnem i Jake’em.
  • Taneczne zabawy w warunkach domowych.
  • Lekcje rysunku, które pokażą jak narysować m. in. Jabłko czy Szczypiora.

Dzieci i rodziny mogą uzyskać dostęp do darmowych treści, zabaw i rozwijających kreatywność zasobów na platformie. Fani mogą znaleźć je również podczas bieżącej emisji polskiego kanału Cartoon Network oraz na serwisach społecznościowych stacji. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing