Marta Marchlewska posiada ponad 13-letnie doświadczenie w branży marketingowej, które zdobywała m.in. w agencji mediowej Starcom (m.in. dla L’Oreal Polska) oraz w strukturach Business Development Publicis Media, gdzie była odpowiedzialna za prowadzenie procesów nowo biznesowych.
Wspólnie ze swoimi klientami zdobywała nagrody i wyróżnienia w prestiżowych konkursach branżowych m.in. EFFIE dla L’Oreal Polska i Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Marta Marchlewska jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale Neofilologii.