Pragniesz odkryć coś nowego? Marka Nałęczowianka i platforma Udemy.com ruszają z nową akcją

Platformy e-learningowe coraz bardziej zyskują na popularności. Marka Nałęczowianka, we współpracy z jedną z nich – Udemy.com – proponuje w ramach akcji „Pragnienie odkrywania” szereg bezpłatnych kursów online: od gotowania, przez tworzenie aplikacji, aż po grę na gitarze.
O autorze
1 min czytania 2020-05-14

Rozwijaj się i zdobądź certyfikat

Kursy online, czyli tzw. e-learning, to nowoczesna forma wykładów z ćwiczeniami, prowadzonych przez ekspertów w swoich dziedzinach. To świetne rozwiązanie dla osób, które chcą rozwijać swoje hobby (lub znaleźć nowe), jak i tych, którzy pragną zdobyć nowe umiejętności i kwalifikacje potrzebne do awansu czy znalezienia nowej pracy. Warto z niego korzystać zwłaszcza teraz, kiedy większość czasu spędzamy w domu! W związku z tym Nałęczowianka, marka naturalnej wody mineralnej, postanowiła udostępnić bezpłatne kursy we współpracy z platformą Udemy.com w ramach akcji „Pragnienie odkrywania”. 

Szeroki katalog obejmuje przystępne szkolenia złożone z lekcji wideo z materiałami i ćwiczeniami w języku polskim i angielskim. Część z nich poświęcona jest umiejętnościom miękkim i samorozwojowi – są to m.in. kursy: motywacji do działania, uwalniania własnego potencjału, produktywności, stawiania sobie celów. Nie zabrakło także modułów dedykowanych jodze, medytacji, fotografii, gotowaniu, rysowaniu, śpiewie, grze na pianinie, gitarze czy w szachy, a nawet trenowaniu psów! Na platformie znaleźć można także kursy poświęcone przygotowywaniu prezentacji Power Point, programowaniu, projektowaniu graficznemu w Photoshopie czy tworzeniu stron internetowych i aplikacji. Co istotne, większość kursów, oprócz możliwości samorozwoju, pozwala uzyskać specjalny certyfikat poświadczający zakończenie szkolenia, który można wydrukować i dołączyć do CV. 

Wszystko w zasięgu Twojego komputera, tabletu lub telefonu

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

By wziąć udział w akcji „Pragnienie odkrywania”, wystarczy:

  • wejść na fanpage marki Nałęczowianka na Facebooku,
  • kliknąć w link umieszczony w postach poświęconych akcji,
  • założyć darmowe konto na platformie Udemy.com,
  • dodać interesujące nas kursy, udostępnione bezpłatnie przez Nałęczowiankę, do swojego konta przed 26 maja – potem już kurs pozostaje na naszym koncie i możemy do niego powrócić w dowolnym momencie, nawet po zakończeniu akcji.

Poprzez akcję „Pragnienie odkrywania” Nałęczowianka realizuje swoje przesłanie „Miej w sobie pragnienie!”. Marka przekonuje, że warto rozwijać swoje pasje, realizować cele i wierzyć w siebie w każdej sytuacji – nie zapominając oczywiście o właściwym nawodnieniu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się