Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grupa Lotos ze spektakularnymi muralami w Gdańsku i Poznaniu

Od początku maja w centrum Gdańska i Poznania możemy podziwiać spektakularne streetartowe murale Grupy Lotos zrealizowane przez Braughman Group Media.
O autorze
0 min czytania 2020-05-19

Murale są elementem społeczno-wizerunkowej kampanii „Każdy czeka na swoje naj”, której celem jest przekazywanie przez posiadaczy kart LOTOS Navigator punktów na badania związane z koronawirusem. Mural w Poznaniu przedstawia parę długo niewidzących się zakochanych, natomiast w Gdańsku zobaczymy drużynę Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej.

Murale zawierają również symbole związane bezpośrednio z pandemią, takie jak maseczka czy rękawiczki. Malowidła będą zdobiły ulice miast do końca czerwca 2020 r.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj