Murale są elementem społeczno-wizerunkowej kampanii „Każdy czeka na swoje naj”, której celem jest przekazywanie przez posiadaczy kart LOTOS Navigator punktów na badania związane z koronawirusem. Mural w Poznaniu przedstawia parę długo niewidzących się zakochanych, natomiast w Gdańsku zobaczymy drużynę Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej.
Murale zawierają również symbole związane bezpośrednio z pandemią, takie jak maseczka czy rękawiczki. Malowidła będą zdobiły ulice miast do końca czerwca 2020 r.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024